کد خبر : 1535480 | 11 تیر 1397 ساعت 16:06 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام باشگاه استقلال

جپاروف، ابراهیمی و غفوری به زودی تمدید می‌کنند

با اعلام باشگاه استقلال دو بازیکن کلیدی این تیم مشکلی برای تمدید قرارداد با باشگاه ندارند.

جپاروف، ابراهیمی و غفوری به زودی تمدید می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"در پی شایعاتی که در مورد عدم تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته این تیم وجود آمده، سایت باشگاه استقلال نوشت: «مدیرعامل باشگاه به صورت مستقیم با این بازیکنان در حال مذاکره است و شایعاتی که در این خصوص مطرح میشود، واقعیت ندارد. هواداران عزیز مطمئن باشند اطلاعات درست و دقیق به صورت رسمی و خیلی زود از جانب باشگاه در اختیار آنها قرار میگیرد.

 

مشکلی برای تمدید قرارداد بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، وریا غفوری و سرور چپاروف وجود ندارد. صحبت های خوبی با غفوری و ابراهیمی انجام شده و در حال انجام است. این بازیکنان هم به زودی و با امضای قرارداد به تمرینات اضافه میشوند تا تیم استقلال به صورت کامل و با قدرت تمام تمریناتش را ادامه دهد و آماده مسابقات شود.

 

تیام نیز یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد و طی روزهای آینده، او هم به تمرینات بازخواهد گشت.

 

استقلال تا به امروز در نقل و انتقالات عملکرد قابل قبولی داشته و نفرات مورد نظر سرمربی محترم جذب باشگاه شده اند و قراردادهای باقی مانده نیز خیلی زود امضا میشود. در نیم فصل گذشته نیز چنین شرایطی وجود داشت و شایعات مختلفی مطرح شد اما در نهایت دیدیم که در آرامش و زمان مناسب با بازیکنان خوبی مانند تیام قرارداد امضا شد که یکی از بهترین های لیگ قهرمانان بود. هواداران عزیز استقلال مطمئن باشند اتفاق خوبی که در نیم فصل رخ داد، حالا هم تکرار خواهد شد و در زمان مناسب با ستاره های مورد نظر باشگاه تمدید قرارداد خواهد شد.»

دیدگاه‌ها