کد خبر : 1536115 | 14 تیر 1397 ساعت 01:25 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک لیست پُر ابهام برای داوری فصل ۹۸-۹۷

فهرست داوران و کمک داوران لیگ هجدهم که از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شده دارای ابهاماتی است.

یک لیست پُر ابهام برای داوری فصل ۹۸-۹۷

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته فدراسیون فوتبال فوتبال فهرست داوران و کمک داورانی که قرار است در فصل ۹۸-۹۷ قضاوت کنند را اعلام کرد و درحالی اسامی ٢٤ داور، ٥ داور ذخیره، ٤٨ کمک داور و ٦ کمک داور ذخیره از سوی کمیته داوران اعلام شده که با نگاهی به این لیست به چند نکته پی خواهیم برد.

در این لیست داوری حضور دارد که فقط یک یا دو قضاوت در فصل ۹۷-۹۶ داشته ولی حالا در نفرات اصلی قرار گرفته و داوری هم که قضاوت‌های بیشتر و سخت‌تری در لیگ‌های یک و برتر داشت به‌عنوان داور ذخیره اعلام شده است.

همچنین حمید حاج‌ملک در حالی که به تازگی عمل جراحی در ناحیه‌ی پا داشته به‌عنوان نفر اصلی به کلاس داوری پیش فصل دعوت شده، در صورتی که وی نمی‌تواند در حال حاضر تست بدنی داوران را پشت سر بگذارد.

ضمنا یکی دیگر از نزدیکان فدراسیون فوتبال که رزومه‌ی قابل قبولی در لیگ برتر ندارد هم به‌عنوان داور اصلی لیگ برتر انتخاب شده و این در حالی است که نفراتی همچون زیاری، جنگی، سعیدفر، ملکی، صالحی، ترابیان و وفاپیشه اصلا به کلاس پیش فصل دعوت نشده‌اند.

ضمنا شنیده شده که نمرات بعضی از داوران در فصل گذشته بدون هماهنگی با ناظران داوری بازی آنها دستخوش تغییراتی شده که این خود تخلف محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها