کد خبر : 1536139 | 14 تیر 1397 ساعت 09:40 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد مورینیو از رفتار سه‌شیرها

آقای خاص: انگلیسی‌ها ناامیدم کردند

سرمربی منچستریونایتد می‌گوید از رفتار و سکنات سه‌شیرها در جریان پیروزی‌شان بر نماینده‌ی آمریکای جنوبی در جریان بازی مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی انگلیس و کلمبیا راضی نیست.

آقای خاص: انگلیسی‌ها ناامیدم کردند

به  گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد با انتقاد شدید از مدافع انگلیس، هری مگوایر به خاطر دایوینگ و تلاش برای گول زدن داور، می‌گوید از رفتار انگلیسی‌ها در آن بازی شوکه شده است. 


انگلیس روز سه‌شنبه در مصاف با کلمبیا بعد از آنکه بازی در وقت قانونی و اضافه با نتیجه‌ی تساوی 1-1 به پایان رسید، موفق شد در ضربات پنالتی 4-3 به پیروزی رسیده و به جمع هشت تیم برتر دنیا راه یابد. 


اما در جریان مصاف پرتنش دو تیم هشت کارت زرد از جیب داور بیرون آمد و مورینیو می‌گوید نه از نتیجه‌ی بازی بلکه از نوع رفتار و حرکات شاگردان ساوت‌گیت شوکه شده است. 


تاکتیسین پرتغالی به خصوص روی مگوایر زوم کرده و مدافع لسترسیتی را به دایوینگ و تلاش برای گول زن داور، با هدف گرفتن پنالتی متهم می‌کند. 


آقای خاص به شبکه‌ی راشیا تودی می‌گوید " نکته‌ی منفی بازی برای من این بود که ... به نظرم بازیکنها دائماً در حال اغراق و تئاتر بازی کردن بودند. به خصوص از دیدن حرکات مدافعین مرکزی مثل هری مگوایر شوکه شدم. او معمولاً مرد شریف و درستی است ولی در آن بازی در محوطه‌ی جریمه دایوینگ می‌کرد و از داور می‌خواست به تماشای VAR برود. هر دو تیم بارها و بارها دایوینگ کردند، بارها و بارها نقش بازی کردند و بارها و بارها داور را تحت فشار گذاشتند. در این شرایط مسلم است که بازی کیفیتش را از دست می‌دهد ... نکته‌ی منفی بازی به نظر من این بود ".

 

از هشت کارت زرد بازی، شش کارت به بازیکنان کلمبیایی تعلق گرفت. از جمله کارت زردی که ویلمار باریوس به دلیل ضربه زدن عمدی با سر به جردن هندرسون دریافت کرد. 


هافبک لیورپول، هندرسون به دلیل واکنش خود به این اتفاق، با انتقادهای زیادی مواجه شده و برخی حرکات او را به واکنش نیمار بعد از متوقف شدن توسط میگوئل لایون مکزیکی مقایسه کرده‌اند.

دیدگاه‌ها