کد خبر : 1536175 | 14 تیر 1397 ساعت 12:09 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال این هستیم که محمدرضا پیشرفت کند

درویش: پولی بابت رضایتنامه اخباری نمی‌‎خواهیم

مدیرعامل باشگاه سایپا اعلام کرد اگر اخباری تیم جدیدش را معرفی کند، بدون مشکل رضایتنامه اش صادر می شود.

درویش: پولی بابت رضایتنامه اخباری نمی‌‎خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی محمدرضا اخباری از باشگاه سایپا مدت ها است مطرح شده اما این مساله هنوز شکل عملی به خود نگرفته است. او که تا همین چند ماه قبل یکی از دروازه بان های ثابت تیم ملی در اردوهای مختلف بود، به دلیل نیمکت نشینی در سایپا نتوانست به راه خود ادامه دهد و حالا امیدوار است با جدایی از این تیم بتواند به روزهای اوج برگردد.


اخباری که همواره رابطه خوبی با رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا داشته و در مصاحبه هایش از تلاش های او تشکر کرده، حالا امیدوار است بتواند بدون مشکل رضایتنامه اش را بگیرد و در تیم دیگری فوتبالش را دنبال کند.


رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا درباره وضعیت اخباری به ورزش سه می گوید: «محمدرضا اخباری یکماه قبل نامه ای به باشگاه داد و اعلام کرد که اگر ممکن است برای پیشرفت فوتبال به تیم دیگری بروم. ما هم موضوع را با آقای دایی در میان گذاشتیم و تصمیم او این بود که اگر علاقه مند به جدایی است با جدایی او مشکلی ندارد. به هر حال محمدرضا سرمایه باشگاه سایپا است و ما هرگز نمی خواهیم جلوی رشد او را بگیریم.»


وی ادامه داد: «اخباری باید تیم جدیدش را به ما معرفی کند تا کارهای مربوط به انتقالش را انجام دهیم و رضایتنامه اش را صادر کنیم. مشکلی در این خصوص نیست و قطعا با تعامل و تفاهم مساله حل می شود.»


درویش در پاسخ به این پرسش که آیا مبلغی بابت رضایتنامه اخباری در نظر گرفته اید، تاکید کرد: «خیر، پولی بابت رضایتنامه اش در نظر نگرفتیم. همانطور که گفتم نمی خواهیم جلوی پیشرفت و رشد محمدرضا را بگیریم و اگر او تیم جدیدش را معرفی کند، با تعامل راهی اش می کنیم.»

دیدگاه‌ها