کد خبر : 1536210 | 14 تیر 1397 ساعت 14:26 | 66.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکل تیمی پیکان با اضافه شدن سروش

در صورت اضافه شدن سروش رفیعی به جمع شاگردان مجید جلالی، شاهد پیکان جذابی در لیگ هجدهم خواهیم بود.

شکل تیمی پیکان با اضافه شدن سروش 

به گزارش "ورزش سه"، پیکان طی دو سال گذشته با حضور مجید جلالی یکی از تیم های باثبات لیگ بوده و توانسته رتبه های خوبی را کسب کند؛ هرچند پیکانی ها در کسب سهمیه آسیایی ناکام مانده ولی در فصل جاری در صورتی که شرایط مطابق میل جلالی پیش برود، می تواند اتفاقات بهتری برای این تیم رقم بخورد.


پس از اینکه پیکان موفق شد با مرزبان به رقابت های لیگ برتر صعود کند، در ابتدا کادر فنی باشگاه کار سختی برای جذب بازیکنان مدنظرش داشت ولی حالا با سپری شدن دو فصل خوب حالا بازیکنان خوبی در این تیم به میدان می روند.


در صورتی که جلالی در فصل آینده نیز بخواهد با ترکیب 1-3-2-4 به میدان برود، در خط دروازه شیخ ویسی گلر اصلی پیکان خواهد بود که یکی از آماده ترین گلرهای لیگ طی یکی دو سال گذشته بوده است.


در قلب خط دفاعی حق وردی و مشکل پور بازی می کند؛ دفاع چپ به آرمان قاسمی می رسد و در پست دفاع راست علی حمودی به میدان خواهد رفت.


در خط میانی جلالی امیرحسین کریمی و باتیستا را در اختیار دارد و یک خط جلوتر می تواند از مهدی شیری و مهدی مومنی استفاده کند و در صورتی که سروش رفیعی برای بازی تا پایان نیم فصل نیز به این تیم اضافه شود که احتمال آن کم نیست، یکی از تیم های جذاب لیگ را شاگردان مجید جلالی تشکیل می دهند که نوک خط آتش آنها نیز با محمد قاضی پر خواهد شد.


البته سعید واسعی و عیسی آل کثیر دو بازیکن دیگر پیکان هستند که می توانند در طول فصل توانایی های خود را نشان دهند؛ ضمن اینکه بازیکنان جوان تیم نظیر خدا بنده لو و ماهان رحمانی نیز در پست هافبک تدافعی در اختیار جلالی هستند.

دیدگاه‌ها