کد خبر : 1536267 | 14 تیر 1397 ساعت 20:27 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

شکست پدیده مقابل فولاد در بازی تدارکاتی

تیم فوتبال پدیده خراسان عصر امروز در دیداری دوستانه مقابل فولاد خوزستان با شکست روبرو شد.

شکست پدیده مقابل فولاد در بازی تدارکاتی

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی، دو تیم لیگ برتری پدیده خراسان و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم فولاد موفق شد با دو گل پیروز شود.


پدیده در نیمه نخست با ترکیب اصلی خود به میدان رفت و علیرغم خلق موقعیت های مختلف اما در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفت.
در نیمه دوم کادرفنی پدیده به بازیکنان جوان و تستی میدان داد تا به بهترین شکل ممکن از این فرصت برای محک آنان استفاده نماید.
فولادی ها در نیمه دوم موفق شدند دروازه پدیده را باز کنند تا این بازی با نتیجه ۲برصفر به پایان برسد.

 

همانطور که پیش از این اعلام شده‌بود، این دیدار پشت درهای بسته برگزار شد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در این دیدار توانستند عملکرد مناسبی داشته‌باشند و سرمربی پدیده‌ای‌ها نیز در طول مسابقه به بازیکنانش، نکات فنی را گوشزد می‌کرد.

در ابتدای این دیدار، پورموسوی و باقری‌نیا، سرمربی و سرپرست باشگاه فولاد خوزستان با گل‌محمدی و سرآسیایی به گفت‌وگو پرداختند.

 

نکته جالب توجه اینکه تیم ملی ووشوی کشورمان که خود را برای حضوری موفق در مسابقات آسیایی جاکارتا آماده می‌کند، همزمان با برگزاری این مسابقه در زمین چمن شماره ۲ آزادی به تمرین پرداخت. گل‌محمدی ضمن خوش‌و‌بش با کادرفنی تیم ملی ووشوی کشورمان برای این تیم در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت کرد.

 

پدیده‌ای‌ها فردا به ریکاوری می‌پردازند و شنبه صبح راهی ایفمارک می‌شوند. کاروان پدیده شنبه عصر به مشهد بازمی‌گردد و تمریناتش را در این شهر ادامه خواهدداد.

 

دیدگاه‌ها