کد خبر : 1536418 | 15 تیر 1397 ساعت 15:18 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه فدراسیون و اعلام رسمی بازیکنان اعزامی به جاکارتا

چه کسی لیست‌های والیبال را لو می‌دهد؟

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران برای بازی های آسیایی اعلام و نهایی شد.

چه کسی لیست‌های والیبال را لو می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از مشخص شدن چگونگی اعزام نماینده ایران به بازی های آسیایی جاکارتا، قرار بر آن شد کادرفنی بزرگسالان به همراه چهارده بازیکن منتخب راهی این رقابت ها شود.


لیست اسامی اعزامی کادرفنی و بازیکنان بارها دچار تغییر و تحولاتی شد که روابط عمومی فدراسیون والیبال به عنوان تنها مرجع اخبار رسمی فدراسیون تا قطعی شدن اسامی و برطرف شدن مشکلات، افراد این لیست را نزد خود نگه داشته بود اما متاسفانه این اسامی از کانال هایی منتشر شد که حالا توسط فدراسیون والیبال برای بررسی بیشتر و برخوردهای لازم مورد پیگیری جدی قرار گرفته است.


شایعات پی در پی و اخباری بدون منابع موثق در روزهای اخیر توسط رسانه هایی که اعتبار چندانی نداشته اند، دست به دست چرخیده است که مواقعی خود خبر را تولید کرده و پس از چند روز خبر از برطرف شدن آن مشکل را منتشر می کنند. روابط عمومی فدراسیون ضمن محفوظ دانستن حق پیگیری قضایی برای پیگیری این اتفاقات، از تمامی مخاطبان و هواداران والیبال درخواست می کند اخبار موثق و با منابع درست را از این مرجع پیگیری کرده چرا که سایر اخبار بدون ذکر منبع فاقد رسمیت بوده است.


متاسفانه عدم امانت داری نزد عده ای در ماه های اخیر بارها مشکلاتی را به همراه داشته است که امیدواریم پس از پایان بررسی ها و انجام مراحل قانونی مخاطبان محترم والیبال با مشکلات کمتری در جریان اخبار رسمی رشته مورد علاقه خود قرار گیرند. متاسفانه این رفتارها، رفتاری غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بوده زیرا همواره اعلام لیست نهایی اواسط اردو اعلام می گردد تا بازیکنان حاضر  همگی با انگیزه و انرژی کامل در تمرینات حاضر شوند اما متاسفانه عدم امانت داری در میان برخی افراد باعث شده تا بیش از هر موضوعی والیبال ایران لطمه ببیند و در برنامه های تیم ملی اختلال ایجاد شود؛ اتفاقی که ثابت می کند منتشر کنندگان این اخبار بیش از آنکه دلسوزان والیبال باشند، به دنبال منافع شخصی خود هستند.


در پایان لازم می دانیم ضمن عذرخواهی بابت انتشار اخبار ضد و نقیض؛ اسامی نهایی چهارده بازیکن منتخب تیم ملی والیبال ایران برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را اعلام نماییم:


سعید معروف، محمد طاهر وادی،امیرحسین توخته، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی نژاد، مرتضی شریفی، علی شفیعی، سامان فائزی، امیر غفور، صابر کاظمی، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت پور

دیدگاه‌ها