کد خبر : 1536531 | 15 تیر 1397 ساعت 22:30 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

دالیچ: می خواهیم تاریخ را تکرار کنیم

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، تایید کرد که تیمش قصد دارد مانند تیم سال 1998، به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کند.

دالیچ: می خواهیم تاریخ را تکرار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی در جام جهانی 1998 فرانسه، با پیروزی 3-0 مقابل آلمان در مرحله یک چهارم نهایی، به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کرد؛ هرچند در این مرحله مغلوب فرانسه میزبان شد اما با برتری 2-1 مقابل هلند در دیدار رده بندی، توانست عنوان سومی را به دست بیاورد.

کرواسی فردا شب باید در دیدار یک چهارم نهایی در سوچی مقابل روسیه میزبان قرار بگیرد و دالیچ تاکید کرد که تیمش قصد دارد تاریخ را تکرار کند.

 

1316154

 

او به خبرنگاران گفت:" تاریخ خودش تکرار می شود. ما این بار به پیروزی 3-0 نیاز نداریم. برتری 1-0 هم کافی است. آن یک موفقیت بزرگ برای کرواسی بود. ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا بهترین بازی مان را ارائه بدهیم. کار آسانی نیست اما ما عطش زیادی برای آن داریم.

ما 4 بازی انجام دادیم که همه آنها با هم متفاوت بود. مقابل روسیه هم انتظار دیداری کاملا متفاوت را داریم. ما با احترام زیادی مقابل روسیه میزبان قرار خواهیم گرفت. می دانیم که دیدار دشواری خواهیم داشت. وقتی با حذف کردن اسپانیا، به یک چهارم نهایی می رسید، این معنی زیادی دارد. آنها در حمله و ضدحمله خوب هستند. اما ما می خواهیم سبک بازی مان را به آنها تحمیل کنیم."

دیدگاه‌ها