کد خبر : 1536652 | 16 تیر 1397 ساعت 12:18 | 104.6K بازدید | 0 دیدگاه

کسانی که فحش می دهند فیک اند

سالار عقیلی وکیل مدافع سردار آزمون شد

نمایش فیلم مستند «سریک» ساخته بهاره افشاری بیش از هرچیز تحت تاثیر خداحافظی ستاره تیم ملی ایران و چالش های در زمان جام جهانی قرار داشت.

سالار عقیلی وکیل مدافع سردار آزمون شد

به گزارش" ورزش سه" سالار عقیلی خواننده سرشناس و کسی که سرود تیم ملی در جام جهانی 2018 را اجرا کرد در مراسم رونمایی از فیلم «سریک» حرف هایی درباره سردار آزمون مهاجم تیم ملی زد که با واکنش های تندی در فضای مجازی روبرو شد.


شب گذشته در ایوان شمس، مراسم رونمایی از فیلم مستندی درباره سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال برگزار شد. مراسمی که چهره های مطرحی در آن حضور داشتند، از سالار عقیلی خواننده مطرح و اجرا کننده سرود تیم ملی در جام جهانی تا خداداد عزیزی در این مراسم شرکت کرده بودند. فیلم البته که مشخص نیست چندمین اثر بهاره افشاری است اما احتمالا اولین کارگردانی جدی او است که یک بازیگر سرشناس است. او از سریال « او یک فرشته بود» تبدیل به بازیگری مطرح شد و در آثاری چون «روزگار قریب»، «معراجی ها»، گشت 2، پایان نامه و عشقولانس بازی کرده است.


فیلم  سریک  در ظاهر درباره اسب سردار آزمون به نام «سریک» است اما اولین اکران این فیلم با حضور میهمانان ویژه، بیشتر تحت تاثیر شخص سردار و اتفاقاتی بود که در طول جام جهانی، قبل و بعد از آن برایش رخ داده بود. سردارآزمون در ماه های منتهی به جام جهانی با برخی انتقادها از سوی رسانه هایی که در فضای مجازی مواجه شد هرچند پیش از این به واسطه اخباری که درباره دوپینگ «سریک» اسب مسابقه ای اش منتشر شده بود نیز باعث شده بود مهاجم تیم ملی با برخی چالش های رسانه ای مواجه شود. او اما در فصلی که نتوانست گل های زیادی برای تیم باشگاهی اش به ثمر برساند با برخی انتقادها از سوی رسانه ها مواجه شد. این انتقادها در زمان بازی های تیم ملی در جام جهانی اوج گرفت تا جایی که سردار در پایان مسابقات اعلام کرد که قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را دارد. از همین رو بیشتر حرف ها و سخن ها که بخش اعظم این مراسم را تشکیل می دادند در رابطه با انتقاد و خداحافظی سردار آزمون بود. اما در این بین حرف های سالار عقیلی واکنش های تندی را برانگیخت.

 


سالار عقیلی که این روزها در فضای رسانه ای به شدت مورد توجه است و حتی سرود تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 را با وجود انتقادهایی که به انتخاب او بود خواند شب گذشته یکی از میهمانان مهم این مراسم بود. او بعد از اینکه سردار آزمون روی سن و در گفت و گو با فرزاد حسین از انتقادها گله کرد روی استیج آمد و گفت:« دیدم سردار جان که روی سن از انتقادهای فضای مجازی گفت. من می خواهم بگویم که آن هایی که در فضای مجازی این انتقادها را کردند، مردم نیستند. مردم واقعی این آدم های توی سالن هستند. مردمی که به استقبال تان در فرودگاه آمدند. کلی در همین شبکه های اجتماعی به خاطر یازده ستاره به من فحش دادند. روزهای نخستی که با همسرم ساخت موسیقی را آغاز کردیم، خیلی توهین شنیدیم و چیزی نمانده بود دلسرد شویم ولی توجه نکردیم. این توهین ها را به دل نگیر. این ها واقعی نیستند. فیک هستند!»


البته که می توان اینگونه استنباط کرد که در آن فضای شلوغ درست چیدن و بیان درست کلمات کار سختی است و شاید منظور سالار عقیلی از این موضوع کسانی باشند که در فضای مجازی با صفحات غیرواقعی به ستاره ها فحاشی می کنند. واقعیتی که البته انکار ناپذیر است و البته رفعش اتحادی یکپارچه از ستاره های فضای مجازی را می طلبد.

دیدگاه‌ها