کد خبر : 1536663 | 16 تیر 1397 ساعت 12:51 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع مقتدر سوئد در انتظار رویارویی با کین

لیندلوف، مترصد اثبات خود به آقای خاص

امروز درحالیکه تیم‌های ملی سوئد و انگلیس برای صعود به مرحله‌ی نیمه‌نهایی به مصاف هم می‌روند، ویکتور لیندلوف سوئدی برای اثبات خود، با عزمی راسخ‌تر از همیشه تلاش خواهد کرد.

لیندلوف، مترصد اثبات خود به آقای خاص

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع تیم ملی سوئد در مسیر رسیدن تیم ملی کشورش به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی، یکی از بهترینهای سوئد بوده و در خط دفاع مقتدرانه ظاهر شده تا خیال خط میانی و حمله‌ی سوئد از بابت عمق دفاعی تیم‌شان راحت باشد.

 

در شهر سامارا، وظیفه‌ی دشوار مهار گلزن قهار انگلیس، هری کین به عهده‌ی لیندلوف خواهد بود. هری کینی که در شش بازی ملی قبلی خود گلزنی کرده و با شش گل زده صدرنشین جدول گلزنان برتر جام جهانی روسیه است.

 

لیندلوف با انکار اینکه انگلیس از همین حالا یک پای خود را در نیمه‌نهایی می‌بیند، می‌گوید " ما ملتی هستیم که باید جدی گرفته شویم. بازی کردن با ما دشوار است. چون خیلی خوب دفاع می‌کنیم و پیدا کردن فضای خالی بین خطوط سه‌گانه‌ی ما به این راحتی‌ها نیست ".


لیندلوف با وجود درخششی که در جام جهانی با پیراهن تیم ملی سوئد داشته، فصل گذشته در لیگ برتر جزیره بسیار ضعیف ظاهر شده. او در یک بازی با اشتباهی فاجعه‌بار دروازه‌ی تیمش منچستریونایتد را باز کرد تا خیلی‌ها گمان کنند دوران حضور او در ترکیب یونایتد به پایان رسیده. ولی خوزه مورینیو، سرمربی یونایتد می‌دانست که دفاع سوئدی تیمش به زمان نیاز دارد تا با سبک بازی خاص و فیزیکی لیگ برتر جزیره همساز شود. مورینیو از دفاع سوئدی تیمش حمایت کرده و به بازی دادن به او ادامه می‌دهد. تصمیمی که درخشش لیندلوف در جام جهانی نشان داد، درست و دوراندیشانه بوده.
لیندلوف حالا مصمم است در بازی امروز به مربی‌اش مورینیو ثابت کند در حمایت از او دچار اشتباه نشده. اگر امروز سوئد موفق به حذف انگلیس شود، در مرحله‌ی نیمه‌نهایی به مصاف برنده‌ی بازی کرواسی و روسیه خواهد رفت و شانس قابل توجهی برای رسیدن به فینال جام جهانی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها