کد خبر : 1536897 | 17 تیر 1397 ساعت 09:43 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

صحبتهای مودریچ بعد از بازی با روسیه

مودریچ : بازی خوب روسها غافلگیرمان کرد

لوکا مودریچ، کاپیتان تیم کرواسی اعتراف می‌کند تیم ملی روسیه در نیمه‌ی اول بازی دیشب دو تیم در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی با یک بازی درخشان، کروات‌ها را غافلگیر کرده‌ است.

مودریچ : بازی خوب روسها غافلگیرمان کرد

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ، ستاره‌ی رئال مادرید و کرواسی که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود در کنفرانس خبری بعد از بازی اعتراف کرد که تیمش از بازی خوب روسها غافلگیر شده است.


مودریچ در کنفرانس خبری گفت " تیم روسیه خیلی خوب بازی کرد. آنها در نیمه‌ی اول ما را غافلگیر کردند. ما را به شدت تحت فشار گذاشته بودند طوریکه نمی‌توانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. ولی ما نمی‌خواستیم ریسک کنیم و تکلیف را به اواخر بازی موکول کنیم. این بود که در نیمه‌ی دوم، کم کم موفق شدیم بازی خودمان را انجام بدهیم و به نظر من درست این بود که بازی را در وقت قانونی تمام می‌کردیم تا کار به پنالتی‌ها کشیده نشود. ولی باید گفت تیم ملی روسیه فوتبال بسیار منظم و سازمان‌یافته‌ای بازی کرد ".


کرواسی با ستاره‌ی بزرگش مودریچ، سه روز دیگر در ورزشگاه لوژنیکی مسکو، در  مرحله‌ی نیمه‌نهایی به مصاف انگلیس می‌رود تا شانس خود را برای تاریخسازی و راه‌یابی به فینال جام جهانی برای اولین بار در تاریخ این کشور، بیازماید.

دیدگاه‌ها