کد خبر : 1537164 | 18 تیر 1397 ساعت 15:45 | 112.3K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر و تحولات بعد از جدایی امید

تمهیدات استقلال؛ جای خالی ابراهیمی پر می شود؟

آبی پوشان تهرانی بر خلاف فصل گذشته این بار با جدایی ستاره ها مجبور به تغییر و تحول عمده در تیم خود شدند.

تمهیدات استقلال؛ جای خالی ابراهیمی پر می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی بعد از 4 سال حضور در مرکز زمین استقلال و اثر گذاری بالا در این تیم از جمع آبی ها جدا شد تا به این ترتیب استقلال یکی از کلیدی ترین مهره های خود را از دست بدهد.


این جدایی در کنار غیبت چشمی در هفته های ابتدایی فصل، ساختار خط میانی آبی ها را تغییر خواهد داد و با توجه به جدایی نورافکن حالا از 4 هافبک دفاعی آبی ها، تنها فرشید باقری در دسترس قرار دارد و به نظر می رسد آبی ها خیلی سریع برای جبران این خلا به بازار باز خواهند گشت.


از سوی دیگر آبی ها در خط دفاعی نیز مهره اصلی خود را مانند فصل گذشته از دست دادند و احتمالا مجید حسینی به زودی از این تیم جدا می شود تا خط دفاعی استقلال نیز با تغییراتی همراه باشد.

 

ژنرالی خط هافبک به فرشید می رسد؟


باقری در سال اول فصل سختی را سپری کرد اما با حضور شفر شرایط برای او بهتر شد و این بازیکن گران قیمت تبدیل به مهره ای کلیدی برای تیم سرمربی آلمانی شد.
با جدایی این بازیکنان و ادامه حضور باقری، حتی در صورت جذب ستاره های جدید باقری فرمانده خط میانی آبی ها خواهد بود.

 

1316985

 


دانشگر جانشین همه مدافعان


استقلال برای مرکز خط دفاع تنها دانشگر را جذب کرده که این بازیکن باید جانشین مناسبی برای پادوانی و مجید حسینی باشد. از سوی دیگر با جدایی نورافکن به نظر می رسد سهرابیان امسال بیشتر در سمت چپ دفاع حضور خواهد داشت و مرکز خط دفاعی آبی ها با منتظری، دانشگر و چشمی در صورت بازگشت تکمیل می شود و سهرابیان به عنوان گزینه چهارم به این تیم کمک می کند.

 

1318307

 

خریدهای جدید عصای دست شفر می شوند؟


استقلال سینا خادم پور را برای حضور در خط میانی و خط دفاعی در اختیار دارد. بازیکن جوانی که تجربه حضور در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد و شاید امسال تبدیل به سورپرایز سرمربی آلمانی شود.
این بازیکن جوان در اولین دیدار دوستانه نیز برای استقلال درخشید و رفته رفته می تواند امیدوار باشد تا شاید در فصل جدید نورافکن یا مجید حسینی جدید استقلال باشد.
امیرحسین اسماعیل زاده جوان در خط دفاعی نیز یکی از بازیکنان جوانی است که شفر به او علاقه دارد و قرار است استقلال را در اردوی ترکیه همراهی کند تا شاید بتواند در مرکز خط دفاعی به کمک آبی ها بیاید.

 

آبی ها با توپ پر به بازار باز می گردند


شفر در آخرین صحبت های خود اعلام کرد که استقلال دو بازیکن خارجی به خدمت خواهد گرفت و اگر آبی ها بتوانند خاطره خوش خرید تیام را زنده کنند، احتمالا کمتر کسی بابت جدایی ابراهیمی ناراحت خواهد شد.
البته خرید های خارجی تنها حضور استقلال در بازار نیست و استقلالی ها قصد دارند از سهمیه لیگ برتری خود به بهترین شکل استفاده کنند با یک خرید بسیار خوب به استقبال آغاز فصل جدید بروند تا شاید شادی این خرید ها، غیبت ستاره های دو فصل گذشته را جبران کند.

دیدگاه‌ها