کد خبر : 1537248 | 18 تیر 1397 ساعت 22:45 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

سامپائولی فعلا سرمربی آرژانتین می ماند

فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام کرد که خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی این کشور، حداقل تا پایان ماه جاری میلادی، در سمتش ابقا شده است.

سامپائولی فعلا سرمربی آرژانتین می ماند

به گزارش "ورزش سه"، خورخه سامپائولی که سال گذشته هدایت آلبی سلسته را برعهده گرفت، بعد از صعود دشوار به رقابت های جام جهانی، نتوانست در این رقابت ها نتایج خوبی بگیرد و تیمش در مرحله یک چهارم نهایی از رقابت ها کنار رفت.

در این مدت انتقادهای زیادی علیه سامپائولی مطرح شد و بعد از حذف آرژانتین از جام جهانی این انتقادها اوج گرفت اما سامپائولی تاکید کرد که قصد استعفا دادن ندارد. پس از آن بود که فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام کرد که به زودی در مورد آینده این مربی و نیمکت آلبی سلسته تصمیم گیری خواهد کرد.

 

1318548

 

سرانجام امروز فدراسیون فوتبال آرژانتین که بعد از جلسه کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین با سامپائولی، تصمیم گرفته شد که او تا پایان ماه جاری میلادی در سمتش باقی بماند و در این مدت، با تیم زیر 20 ساله های آرژانتین در یک تورنمنت که در والنسیای اسپانیا برگزار می شود، شرکت کند.

پس از آن عملکرد این مربی باتجربه بار دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال آرژانتین، او می تواند به فعالیتش در تیم بزرگسالان ادامه بدهد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که شایعات زیادی در مورد اختلاف بازیکنان اصلی آرژانتین و سامپائولی مطرح شده و حتی گفته می شد که در یکی دو دیدار، بازیکنانی مانند خاویر ماسچرانو و لیونل مسی، ترکیب تیم را مشخص کرده اند.

دیدگاه‌ها