کد خبر : 1537348 | 19 تیر 1397 ساعت 11:13 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

انگلستان؛ بزرگترین شگفتی نیمه‌نهایی

کمتر کسی تصور می کرد انگلستان در مرحله نیمه نهایی حضور داشته باشد و این را می توان بزرگترین شگفتی جام قلمداد کرد.

انگلستان؛ بزرگترین شگفتی نیمه‌نهایی

به گزارش "ورزش سه"، سه شیرها توانستند با عبور از کلمبیا و سوئد به جمع 4 تیم برسند و حالا امیدوارند شگفتی را کامل کرده و به قهرمانی هم دست یابند. نتایج و عملکرد تیم گرت ساوت گیت مورد توجه برنامه روزی روزگاری فوتبال هم قرار گرفته و حمیدرضا صدر در گفتگو با پژمان راهبر نکات جالبی را در این باره بیان کرد:

 

«فرانسه از همان اول مدعی بود و بلژیک هم به عنوان تیم پراستعدادی که می توانست تا اینجا بیاید. اما در مورد کرواسی و انگلیس همه با تردید نگاه می کردند و خود انگلیسی ها هم این را باور نمی کردند و شاید شوری که الان بریتانیا را هم فرا گرفته باشد، برتافته از این هست. وقتی مارادونا قرعه را کشید و انگلیس در گروهی ساده با تونس، پاناما و بلژیک هم گروه شد، همه فکر می کردند انگلیس دوم می شود و همین هم شد.

 

اما اتفاقاتی که پس از آن افتاد؛ بازی با کلمبیای بدون خامس، بازی با سوئد که تیمی معمولی بود. در همین بازی آخر مقابل سوئد هم خیلی از صندلی ها خالی بود، این ها همان سکوهایی بود که آلمانی ها خریده بودند چون فکر می کردند به اینجا می رسند.

 

بله واقعا این شگفتی است، کسی باورش نمی شود. پسران جوان انگلیسی دست مربی مثل ساوت گیت که سه فصل مربی میدلزبرو بود و همیشه دغدغه سقوط داشت و سرانجام سقوط کرد، زخم خورده پنالتی های جام جهانی، سام آلاردایسی که به آن شکل کنار رفت و وقتی این ها را کنار هم می گذاریم میبینیم این مهره تسبیح انگلستان را به سمت قهرمانی سوق می دهد. پس از 28 سال به نیمه نهایی رسیدند و عبور از کرواسی هم ممکن به نظر می رسد. بنابراین شگفتی بزرگ واقعا حضور انگلیسی ها در این مرحله است.»

 

این گفتگو را می توانید در لینک زیر بخوانید:

 

روزی روزگاری فوتبال؛ راه یافتگان به مرحله یک چهارم

دیدگاه‌ها