کد خبر : 1537609 | 20 تیر 1397 ساعت 10:24 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

ضیایی: کنار رفتن خوش خبر صحت ندارد

رد شایعات توسط رییس فدراسیون والیبال

رییس فدراسیون والیبال شایعات بی اساس پیرامون این فدراسیون را رد کرد.

رد شایعات توسط رییس فدراسیون والیبال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فدراسیون والیبال روزهای شلوغی را به خاطر برگزاری مسابقات مختلف در تابستان سپری می کند، به راه افتادن سیلی از شایعات به دردسر جدیدی برای احمد ضیایی تبدیل شده است.


شایعه تغییر سرپرست تیم ملی، جلسه مخفیانه با سعید معروف، اختلاف با فیزیوتراپ تیم ملی و... از جمله مواردی است که رییس فدراسیون والیبال در گفت و گو با مهر به آنها پاسخ داده است.


احمد ضیایی درباره اینکه برخی رسانه ها گفته اند به صورت مخفیانه با سعید معروف جلسه داشته، گفته است: « جلسه ای با معروف نداشتم و این موضوع کذب است.» البته این نکته هم نباید فراموش شود که حتی در صورت برگزاری این جلسه بین رییس فدراسیون و کاپیتان تیم ملی اتفاق عجیبی رخ نداده و حتما نباید محتویات آن رسانه ای شود.


رییس فدراسیون والیبال در ادامه به جدی ترین شایعه این روزها یعنی کنار رفتن خوش خبر هم اینطور پاسخ داده است: «چنین چیزی صحت ندارد و برکناری خوش خبر از پایه کذب است.»


شایعه دیگری که ضیایی مجبور به پاسخگویی درباره آن شده، اختلاف فدراسیون با افروزی، فیزیوتراپ تیم ملی است: « هیچ اختلافی وجود ندارد، افروزی به عنوان فیزیوتراپ کنار تیم ملی بود و او اجازه و اختیار دارد هر زمان و در هر مقطعی که می خواهد خداحافظی کند اما اختلافی وجود نداشته است. تا به امروز نیز افروزی مکتوب به من چیزی را اعلام نکرده است.»

دیدگاه‌ها