کد خبر : 1537725 | 20 تیر 1397 ساعت 17:06 | 84.2K بازدید | 0 دیدگاه

بهت ستاره های رئال از جدایی رونالدو

سایت معتبر مارکا اسپانیا در گزارشی ادعا می‌کند که پیوستن رونالدو به یوونتوس شوک بزرگی را به بازیکنان و اعضای رئال وارد کرده است.

بهت ستاره های رئال از جدایی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته  کریستیانو رونالدو با قراردادی چهار ساله به یوونتوس پیوست و بزرگترین نقل و انتقال اروپا را تا به الان رقم زد.


اما در دو ماه اخیر باشگاه رئال مادرید با جدایی دو مرد تاثیرگذار خود مواجه شده است. بلافاصله بعد از قهرمانی کهکشانی‌ها برای سومین فصل پیاپی در لیگ قهرمانان، زین‌الدین زیدان اعلام کرد دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود و با تصمیم پرز جولین لوپتگی به عنوان سرمربی رئال انتخاب شد.


یک ماه بعد از خروج زیدان، کریس رونالدو هم راه جدایی از این تیم را در پیش گرفت و با مبلغ 100 میلیون یورو به ایتالیا نقل مکان کرد و حالا گزینه‌های متعددی از جمله نیمار و ادن هازارد به عنوان جایگزین وی مطرح شده‌اند. کاپیتان تیم ملی پرتغال از چند ماه قبل به یاران خود اعلام کرده بود از جمع کهکشانی‌ها جدا می‌شود اما کسی آن را باور نمی‌کرد. اتفاقی که در نهایت به وقوع پیوست و رونالدو به این تیم ایتالیایی پیوست.


حال سایت مارکا در گزارشی ادعا می‌کند اعضای باشگاه و بازیکنان تیم رئال مادرید که هنوز جدایی زیدان را باور نکرده‌اند در شوک دیگری فرو رفتند. گویا آن‌ها این توقع را داشتند رونالدو تا پایان مدت قرارداد خود در رئال باقی بماند اما حالا وی به یوونتوس منتقل شده و دیگر با پیراهن رئال در استادیوم سانتیاگو برنابئو حضور پیدا نمی‌کند. اتفاقی که زمان زیادی طول می‌کشد تا برای طرفداران و اعضای لوس بلانکوس قابل هضم باشد.

دیدگاه‌ها