کد خبر : 1537765 | 20 تیر 1397 ساعت 19:45 | 61K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی جدید اسپانیا به رفتار ضد رئال مادریدی

لوییس انریکه، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا مدعی شد خودش را برای انتقادات آماده کرده است.

واکنش سرمربی جدید اسپانیا به رفتار ضد رئال مادریدی


به گزارش "ورزش سه"، بعد از 3 فصل موفق در بارسلونا و یک سال استراحت، حالا لوییس انریکه بعد از ناکامی اسپانیا در جام جهانی به عنوان سرمربی جدید لاروخا انتخاب شده و آماده شروع کارش است.

 

1318495

 

لوییس انریکه گفت: "نمی دانم آیا پست هدایت تیم ملی اسپانیا رویای من بود یا نه، اما حالا برای شروع کارم بسیار هیجان زده هستم. من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که بتوانم یک بازیکن بین المللی بوده و پوشیدن پیراهن تیم ملی اسپانیا را در بسیاری از مسابقات تجربه کنم. من از پذیرش این سمت بسیار خوشحالم و متقاعد شده ام که می توانیم موفق باشیم و حالا منتظر شروع کارم هستم."

 

انریکه در مورد فراز و نشیب های رابطه اش با مطبوعات گفت: "من با شما آنگونه ای رفتار خواهم کرد که همواره رفتار کرده ام و شما نیز لایقش هستید. من حالا 48 ساله هستم و تغییر پیدا کردن دشوار است. من از آنچه تا به امروز به دست آورده ام خوشحال هستم و نمی خواهم خودم را تغییر دهم. انتقادات؟ در اسپانیا چنین چیزی غیرممکن است! من به خوبی می دانم که انتقاد برای هر کاری در کشور ما وجود دارد و من هم برای شنیدن آن آماده ام."

 

انریکه در مورد رفتار ضد رئال مادرید در تیم ملی گفت: "من عاشق آنهایی هستم که چنین صحبت هایی می کنند و آماده ام بهترین عملکردم را ارائه دهم."

دیدگاه‌ها