کد خبر : 1537831 | 21 تیر 1397 ساعت 02:22 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت: این شکست ما را قوی تر می کند

گرت ساوتگیت سرمربی جوان انگلیس به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

ساوتگیت: این شکست ما را قوی تر می کند

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس به رهبری ساوتگیت می توانست بعد از سالها به فینال جام جهانی صعود کند و آنها حتی از کرواسی نیز پیش افتادند اما دست آخر این تیم دالیچ بود که باز هم موفق به بازگشت شده و فینالیست شد.

 

1319183

 

گرت ساوتگیت گفت: "در حال حاضر به دلیل شکستی که برایمان حاصل شد بسیار ناراحت و دردمند هستیم و فکر نمی کردیم چنین اتفاقی رخ دهد زیرا زمانی که نمایشی مانند نیمه اول ارائه می دهید علاقه دارید از چنین موقعیت هایی در زندگی خود استفاده کنید. در حال حاضر توصیف شرایط رختکن دشوار است.

 

اما من به شدت به بازیکنانم که واقعا پیشرفت کرده اند افتخار می کنم. من فکر می کنم واکنش طرفداران به آنها نسبت به 2 سال قبل به آنها ثابت می کند که تجربه بازی کردن برای تیم ملی انگلیس می تواند مثبت باشد و حالا کشور به آنها افتخار می کند زیرا سبک بازی آنها بسیار خوب بود و در این مقطع عملکرد تیم نکات مثبت زیادی را به همراه داشته است اما امشب برای ما بسیار دشوار بود.

 

واکنش طرفداران در پایان بازی نشان می دهد که آنها به خواسته خود رسیده اند. ما در یک زمان کوتاه به یک مسیر طولانی رسیدیم و همه چیز فراتر از جایی رقم خورد که فکر می کردیم ممکن است به آن برسیم. خیلی به هدفمان نزدیک بودیم اما این شکست انگلیس را قوی تر خواهد کرد.

 

ما تیم هایی مانند کلمبیا و سوئد را در مسیر رسیدن به اینجا حذف کردیم و فکر می کنم از آن چیزی که در مورد ما تصور می شد بهتر بودیم."

دیدگاه‌ها