کد خبر : 1537848 | 21 تیر 1397 ساعت 09:00 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان کرواسی از بزرگترین شب کروات‌ها می‌گوید

مانژوکیچ: معجزه‌ در لوژنیکی

مانژوکیچ، قهرمان کرواسی در جریان پیروزی 2-1 تیم ملی فوتبال این کشور در مقابل انگلیس می‌گوید صعود تیمش به فینال جام جهانی یک معجزه بوده.

مانژوکیچ: معجزه‌ در لوژنیکی

به گزارش "ورزش سه"، ماریو مانژوکیچ، ستاره‌ای که نتیجه‌ی بازی دیشب را به نفع کرواسی تغییر داد می‌گوید آنچه در استادیوم لوژنیکی، در مقابل انگلیسی‌ها رخ داد به واقع یک معجزه بوه. در بازی دیشب کیه‌ران تریپیه و ایوان پریشیچ در وقت عادی بازی گلزنی کردند تا بازی با نتیجه‌ی 1-1 به پایان برسد. اما در دقیقه‌ی صد و نهم وقتهای اضافه مانژوکیچ، مدافعی که با او یارگیری کرده بود را پشت سر گذاشت تا با به ثمر رساندن دومین گل خود در جام جهانی، تیم ملی کشورش را به فینال برساند. مانژوکیچ 32ساله می‌گوید کرواسی که از حریف عقب افتاده بود، با بازگشت به بازی و در نهایت پیروزی نشان داد چه تیم شجاعی است. 


مانژوکیچ می‌گوید " این یک معجزه است. فقط تیمهای بزرگ می‌توانند به اندازه‌ی ما شجاع باشند و درحالیکه در نبرد با تیمی مثل انلگیس با یک گل عقب افتاده‌اند، به بازی برگردند و در نهایت پیروز از زمین خارج شوند. من از عملکرد خودم در تمام بازی‌ها راضی هستم. من در خدمت تیم هستم. این جام جهانی را دوست دارم. ما در مقابل دانمارک و روسیه تحت فشار بودیم ولی همه دیدید که امروز چکار کردیم. ما امشب مثل شیر بودیم و در فینال هم همینطور خواهیم بود. ما از بازی امشب لذت بردیم ".

دیدگاه‌ها