کد خبر : 1537853 | 21 تیر 1397 ساعت 09:24 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

سکاندار کروات‌ها از انتقام‌گیری می‌گوید

دالیچ: فینال، فرصتی برای تسویه‌ی حساب‌های قدیمی

خروس‌های فرانسه در مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام جهانی 1998 کرواسی را شکست دادند و به فینال رسیدند. سرمربی این روزهای کرواتها اما می‌گوید تیمش می‌تواند در فینال جام 2018 انتقام آن شکست را از فرانسوی‌ها بگیرد.

دالیچ: فینال، فرصتی برای تسویه‌ی حساب‌های قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی به شاگردانش گفته فرصت خوبی بدست آورده‌اند تا در فینال جام جهانی روسیه، حساب‌های قبلی را با فرانسوی‌ها تسویه کنند. 
کرواسی دیشب با پیروزی 2-1 در مقابل انگلیس جواز حضور در فینال جام جهانی را بدست آورد تا روز یکشنبه در مسکو به مصاف فرانسه برود. 

 

در جام 98، فرانسه در مرحله‌ی نیمه‌نهایی کروات‌ها را 2-1 شکست داد و به فینال رسید تا اولین جام جهانی خود را بدست آورد. حالا دالیچ می‌گوید فینال جام جهانی 2018 برای کرواسی فرصتی است تا انتقام شکست 20 سال پیش را از خروس‌ها بگیرد.

 

دالیچ می‌گوید " در سال 1998 من به عنوان هوادار به فرانسه رفته بودم و سه بازی اول تیم‌مان را از نزدیک تماشا کردم. ولی در بازی‌های بعدی در استادیوم نبودم چون مجبور بودم برای برنامه‌ی آماده‌سازی هایدوک اشپلیت به کرواسی برگردم ".  

 

دالیچ بعد از راه‌یابی تیمش به فینال جام جهانی می‌گوید " در کرواسی کسی نیست که لیلیان تورام را فراموش کرده باشد. کسی که شکست 2-1 ما را رقم زد. بیست سال است که در کرواسی مردم درباره‌ی آن شکست صحبت می‌کنند. این بازی فینال می‌تواند اهمیتی تاریخی داشته باشد. فرصتی برای تسویه کردن حسابهای قدیمی. هر دو تیم نشان داده‌اند چقدر باکیفیت هستند و با شایستگی به فینال رسیده‌اند. فوتبال همین است. ما باید با تمرکز بالا آماده شویم تا در فینال تورنمنت، بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذاریم ".

دیدگاه‌ها