کد خبر : 1537862 | 21 تیر 1397 ساعت 10:13 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

شفقی: تیم های بدهکار را قطعا راه نمی دهیم

برگزاری لیگ برتر والیبال به سبک لیگ جهانی

سرپرست سازمان لیگ والیبال اعلام کرد باشگاهها فقط تا ۲ مردادماه فرصت پرداخت بدهی های خود را دارند.

برگزاری لیگ برتر والیبال به سبک لیگ جهانی

به گزارش  "ورزش سه"، در شرایطی که معمولا اواخر مهرماه لیگ برتر والیبال ایران آغاز می شود، هنوز تکلیف باشگاهها برای فصل جدید مشخص نیست. با انصراف بانک سرمایه خیلی از بازیکنان به تیم های خارجی ملحق شدند و خیلی از تیم های لیگ برتری هنوز سرمربی و کادر خود را هم معرفی نکرده اند.


محمدحسین شفقی، سرپرست سازمان لیگ والیبال در صحبت های امروز خود اعلام کرد باشگاهها فقط تا ۲ مردادماه فرصت تسویه حساب با طلبکاران خود را دارند.


۲ مرداد، آخرین فرصت بدهکاران


به تمامی باشگاههای لیگ برتری و دسته یکی اعلام کردیم تا ۲ مردادماه می توانند بدهی های خود را پرداخت کنند. آنها باید رضایت تمامی طلبکاران را بگیرند و مدارک را به ما ارائه دهند تا حضورشان در لیگ برتر مسجل شود. تا الان فقط تیم ورامین چنین اقدامی انجام داده و ما منتظر هستیم تا در روزهای آینده سایر تیم ها نیز دست به کار شوند.


بدهکاران را به لیگ راه نمی دهیم


طبق تصمیم اتخاذ شده، قرار نیست باشگاههای بدهکار در لیگ برتر شرکت کنند. در صورتی که تسویه حساب تا تاریخ مقرر صورت نگیرد، ما سریعا یک تیم جدید را جایگزین می کنیم. باید تا ۲۰ مردادماه تکلیف لیگ برتر مشخص شود و تعداد و اسامی تیم ها بیرون بیاید. 


لیگ برتر به سبک لیگ جهانی


درباره نحوه برگزاری لیگ برتر سال ۹۷ هنوز تصمیم گیری نشده و به تعداد تیم ها بستگی دارد. البته در نحوه برگزاری تغییرات عمده ای خواهیم داشت. شخصا طرحی دارم که لیگ برتر را به شکل مسابقات لیگ جهانی برگزار کنیم که هم تعداد بازی ها بیشتر می شود و هم جذابیت آنها بالاتر می رود. در این صورت تا اردیبهشت ماه سال آینده لیگ برتر ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها