کد خبر : 1537867 | 21 تیر 1397 ساعت 11:14 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ استعفایی از خوش خبر به دستم نرسیده

ضیایی: اتاق رییس فدراسیون خانه بازیکنان است

رییس فدراسیون والیبال گفت: برخی انتقادات با غرض ورزی هیچ سودی برای والیبال ندارد و من هم واقعا نمی دانم این دوستان دنبال چه چیزی هستند.

ضیایی: اتاق رییس فدراسیون خانه بازیکنان است

به گزارش "ورزش سه"، روزهای شلوغ والیبال ایران به خاطر برگزاری رقابت های مختلف در رده های سنی متفاوت باعث شده تا حواشی و اتفاقاتی هم اطراف این فدراسیون رخ دهد. احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال در گفت و گو با رادیو ورزش امروز به خیلی از ابهام ها پاسخ داد. 


پیش بینی این سال شلوغ را کرده بودیم


ما سال ۹۷ را سال پرمشغله و شلوغی برای والیبال دیده بودیم. خودمان هم پیش بینی کرده بودیم که گرفتاری های زیادی را طی این رویدادها داشته باشیم. برنامه ریزی و تدارک لازم دیده شده و کارها یکی پس از دیگری انجام می گیرد. ممکن است در این میان هم موفقیت داشته باشیم و هم شکست. این مسائل در ورزش یک امر طبیعی است. شاید این مسائل به مذاق برخی خوش نیاید. ما لیگ جهانی را سپری کردیم و یک هفته هم میزبان بودیم. مسئولان فدراسیون جهانی این میزبانی را موفقیت آمیز ارزیابی کردند. خدا را شکر ما توانستیم ۳ بازی خانگی را با برد پشت سر بگذاریم و در نهایت در بین ۱۶ تیم ما در رده دهم ایستادیم؛ با اینکه می توانستیم تا رتبه هشتم هم بالا بیاییم.


از عملکرد تیم ملی در لیگ ملت ها راضی بودم


من از عملکرد تیم ملی در لیگ ملت های ۲۰۱۸ راضی هستم. فقط بازی با ژاپن را از این گردونه خارج کنیم، در سایر بازی ها عملکرد بازیکنان و کادرفنی در حد انتظار ما بود. البته هیچ عملکردی بدون عیب و ایراد نیست. 


یک رتبه در نوجوانان صعود کردیم


درباره تیم نوجوانان هم باید بگویم که عملکرد خوبی نسبت به دوره قبلی داشتند. ما در دوره گذشته چهارم شده بودیم و این دوره با تلاش بیشتر سوم شدیم و سهمیه جهانی هم گرفتند. البته کادرفنی این تیم هم اعلام کرد که باید در برخی از پست ها اصلاحاتی صورت پذیرد. 


اتفاقات اتاق رییس فدراسیون که نباید رسانه ای شود


اگر ما خودمان را عضو خانواده والیبال می دانیم، باید مثل خانواده خودمان برخورد کنیم. من در نقدهایی که صورت می گیرد، غرض ورزی را دخیل می دانم و خود این دوستان هم می دانند. مردم بهترین منتقدها و ناظران هستند. مثلا در لیگ ملت ها دیدید که همه گفتند با توجه به جوانگرایی در تیم ملی در برابر غول های دنیا از عملکرد راضی هستیم. با این حال گاهی اوقات دوستان سراغ مسائل دیگر می روند. اتاق رییس فدراسیون خانه بازیکنان و اهالی والیبال است. اگر اینطور باشد که هر بازیکنی به اتاق من می آید، رسانه ای شود که درست نیست. یک بازیکن درباره مشکلات خودش حرف می زد که نباید رسانه ای شود. برخی انتقادات با غرض ورزی هیچ سودی برای والیبال ندارد و من هم واقعا نمی دانم این دوستان دنبال چه چیزی هستند. 


شاید وظیفه سخنگویی از درخشنده گرفته شود


آقای درخشنده از قدیمی ها و پیشکسوتان والیبال است، ۲۵ سال سابقه کار در فدراسیون دارد. اگر ما او را به عنوان سخنگو انتخاب کردیم، به خاطر اشرافش به مسائل مختلف بود. با این حال به نظر می رسد درخشنده به خاطر مشغله هایی که دارد، نمی تواند پاسخگوی همه مسائل باشد. حق را به رسانه ها در این خصوص می دهم. من در این باره با درخشنده صحبت می کنم که اگر به وظیفه سخنگویی نمی رسند، فرد دیگری را انتخاب کنیم.


خوش خبر استعفا نداده است


تا این لحظه نه استعفایی از خوش خبر دریافت کردم و نه سرپرست تیم ملی در این باره با من صحبت کرده است. حالا اگر برخی نمی خواهند این موضوع را بپذیرند، بحث دیگری است. 


کولاکوویچ گفت خودم به بازی های آسیایی می روم


به علت اینکه کولاکوویچ گفته بود ممکن است تیم ملی دچار مشکل شود و نتوانند خیلی خوب خودشان را برای مسابقات جهانی آماده کنند، تصمیم بر این شد که تیم ب به بازی های آسیایی اعزام شود. ابتدا منتظر سیچلو ماندیم که او ما را سرکار گذاشت و به خاطر مسائل مالی نیامد. به همین خاطر کادر ایرانی برای تیم ب انتخاب کردیم. برای تشکیل این تیم ۴ بازیکن در تیم جوانان حضور داشتند و ۴ بازیکن هم از تیم اصلی می خواستند. کولاکوویچ در نهایت اعلام کرد اگر قرار باشد ۴ بازیکن بدهم، تیم خودم را به بازی های آسیایی می برم. تصمیم بر اعزام تیم اصلی به بازی های آسیایی شد و به همین خاطر ما تیم جوانان را هم به کاپ آسیا می فرستیم.

دیدگاه‌ها