کد خبر : 1537876 | 21 تیر 1397 ساعت 11:49 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

انگلیسی‌ها به تیم‌شان افتخار می‌کنند

واکنش توییتری چهره‌های سرشناس انگلیس (عکس)

چهره‌های فوتبالی سرشناس در انگلیس بعد از شکست دیشب سه‌شیرها در مقابل کرواسی، در مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام جهانی برای اظهار نظر درباره‌ی تیم ملی کشورشان به شبکه‌های اجتماعی رو آورده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، جو غالب نظرات چهره‌های فوتبالی انگلیس نشان می‌دهد آنها با وجود آنکه به شدت شوکه و ناراحت هستند ولی معتقدند بازیکنان‌شان از جان و دل مایه گذاشته‌اند. به همین دلیل است که اغلب اظهارنظرها در ستایش از بازیکنان جوان سه‌شیرها بوده است. در ادامه به تعدادی از پربازدیدترین توییت‌های چهره‌های فوتبالی سرشناس انگلیس می‌پردازیم. 


گری لینه‌کر می‌نویسد " به شدت ناراحتم ولی این تیم جوان واقعاً از جان و دل مایه گذاشت. این برای ما قدم بزرگی رو به جلو است و آنها در آینده مسلماً بهتر خواهند بود. آنها می‌توانند سرشان را بالا بگیرند. چرا که مایه‌ی غرور و افتخار کشورشان شدند. تبریک به کرواسی ". 

 

1319262

 

دیوید بدیل می‌نویسد " ممنون از تیم ملی انگلیس و سرمربی‌اش به خاطر نمایش زیبایشان در این جام جهانی. چه سفر پرماجرایی بود ". 

 

1319267

 

پپ کلاتت می‌نویسد " من با اینکه در اسپانیا به دنیا آمده‌ام ولی احساس می‌کردم با تیم انگلیس ارتباطی عمیق دارم. به خاطر فوتبال انگلیسی‌ها و ارزش‌هایی که در میدان نشان دادند. من تیمی متحد، با اعتماد به نفس و جاه‌طلب دیدم که کل کشور پشت سرش ایستاده بود. شکی نیست که آنها تیم بزرگی هستند. متشکریم انگلیس ". 

 

1319266

 

مایکل واگان می‌نویسد " عالی بود ... امشب به همه‌ی کسانی که در تیم ملی انگلیس نقش داشتند افتخار می‌کنم ".

 

1319263

 

جیم وایت می‌نویسد " تعظیم و ادای احترام به انگلیس ".

 

1319265

 

آلن شیرر می‌نویسد " بسیار فراتر از انتظارات. آفرین به تیم ملی انگلیس و آفرین به گرت ساوت‌گیت. شما فوق‌العاده بودید. ما را به بهترین شکل ممکن شاد کردید، برای خود یک سیستم ساختید و به ما امید دادید".

 

1319264

دیدگاه‌ها