کد خبر : 1537906 | 21 تیر 1397 ساعت 13:53 | 86.1K بازدید | 0 دیدگاه

وداع احساسی رونالدو با مشهورترین برنامه اسپانیا

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال با انتشار نامه ای در برنامه ال چیرینگیتو با دست اندرکاران این برنامه و هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد.

وداع احساسی رونالدو با مشهورترین برنامه اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو 9 سال در رئال حضور داشت و در این تیم تمامی افتخارات ممکن را به دست آورد. او موفق شد چهار بار عنوان بهترین بازیکن جهان را با پیراهن رئال کسب کند و 4 قهرمانی چمیپونزلیگ نیز به دست آورد و تمامی رکوردهای گلزنی باشگاه را نیز به نام خود ثبت کرد. در حالی که انتقال او به یوونتوس بسیار جنجالی شد و اختلافات بسیاری بین او و سران رئال به وجود آمد، حال ستاره پرتغالی با انتشار نامه ای در یکی از مشهورترین برنامه های ورزشی اسپانیا، ال چیرینگیتو، با رئالی ها خداحافظی کرد.

 

 

1319304

 

 

او نوشت:" مرحله جدیدی در زندگی ورزشی من آغاز شده و می خواهم از شما به شکل ویژه ای خداحافظی کنم چرا که شما در قلب من جایگاه خاصی دارید. می خواهم از اینکه تقریبا همیشه و در هر وضعیتی حامی من بودید، از شما تشکر کنم.

 

 

1319298

 

ممنون از کارشناسان رئالی برنامه، چرا که در بسیاری مواقع، انرژی مثبت شما را با خودم داشتم و همیشه آن را به یاد خواهم داشت.

 

از توماس رونسرو(مدیر بخش رئال آاس)، ممنون به خاطر حمایت ها و لطف بی دریغی که همواره به من داشتی. از ادو آگیره برای اینکه دوست بزرگ من، مدافع همیشگی ام و نماد من در برنامه بود.

 

1319299

 

 

همچنین از همه کسانی که منتقد من بودند چرا که از انتقادها همیشه می توان درس گرفت. از کارمه بارسلو، خوتا جوردی، کیم دومنک و کریستوبال سوریا. در واقع شما بزرگترین انگیزه من برای بهتر شدن بودید و می دانم که انتقادات گاها بی رحمانه شما نیز جزئی از رقابت ورزشی بین رئال و بارسا بود.

 

همچنین از لطف میهمانان و تماشاگران حاضر در برنامه ممنونم چرا که همواره دوست دارم که هوادارانم را سورپرایز کنم. همچنین از کسانی که اغلب با من موافق نبودند.

 

از جوزپ پدررول(مجری برنامه) به خاطر اینکه همواره مدافع من بودی و به تو بازهم قول می دهم که اگر بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان برسم، با هم مصاحبه ای داشته باشیم.

 

زندگی هر روز به ما درس های جدیدی می دهد که باید روز به روز آنها را یاد گرفت. برای برنامه، موفقیت های روزافزون را آرزو دارم و از ایتالیا همچنان تعقیب کننده شما خواهم بود. دوستتان دارم، کریستیانو رونالدو.

 

دیدگاه‌ها