کد خبر : 1537925 | 21 تیر 1397 ساعت 15:42 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای Ole

سامپائولی در آستانه اخراج از تیم ملی آرژانتین

برکنارس سامپائولی از هدایت آلبی سلسته به یک معضل بزرگ برای رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین تبدیل شده است.

سامپائولی در آستانه اخراج از تیم ملی آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین جام جهانی را با شکست از فرانسه در یک هشتم نهایی ترک کرد و سامپائولی نتوانست رویای مردم کشورش را برآورده سازد.

بسیاری منتظر اخراج او بودند اما چند روز پیش و پس از جلسه با چیکی تاپیا(رئیس فدراسیون)، قرار بر این شد که سامپائولی در انتهای ماه جولای، تیم زیر 20 ساله های آرژانتین را در تورنمنتی در والنسیا هدایت کند و سپس در مورد آینده اش تصمیم گیری شود.

 

 

1319310

 

 

گویا سامپائولی روز گذشته از این اقدام منصرف شده و این موضوع را کسر شانی برای خود می بیند. این البته بر خلاف تفاهم دو طرف است و به رئیس فدراسیون حق اخراج سرمربی را خواهد داد.

به همین منظور قرار است فردا وکیل سامپائولی وارد بوینس آیرس شده و با تاپیا وارد مذاکره شود. دوشنبه پیش رو نیز سامپائولی با تاپیا دیداری خواهد داشت و ممکن است همان روز حکم اخراج وی صادر شود.

 

مشکل بزرگ، غرامت هنگفتی است که باید به سامپائولی پرداخت شود. طبق ادعای Ole، اگر دوشنبه سامپائولی اخراج نشود، تنها به دو دلیل خواهد بود. یکی مبهم بودن جانشین وی و دیگر هم مساله مالی.

اطرافیان تاپیا به وی توصیه کرده اند تا با سامپائولی توافق کرده و دستمزد او را تنها تا پایان سال 2018 پرداخت کند اما سامپائولی و وکیلش حاضر نیستند حتی از یک پزو(واحد پول آرژانتین) نیز بگذرند.

 

دیدگاه‌ها