کد خبر : 1537941 | 21 تیر 1397 ساعت 17:07 | 55.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مراسم معارفه آرتور

واکنش مدیر ورزشی بارسا به شایعه جذب هازارد

اریک آبیدال که اخیرا به عنوان مدیر ورزشی بارسا منصوب شده، در جریان معارفه آرتور ملو، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

واکنش مدیر ورزشی بارسا به شایعه جذب هازارد

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش آرتور ملو، هافبک برزیلی جدید بارسلونا رسما به هواداران معرفی شد.

 

 

1319324

 

 

اریک آبیدال، ستاره فرانسوی سابق بارسا و مدیر ورزشی فعلی، در نشستی خبری در مورد آرتور گفت:« او کاملا برای سبک بارسلونا، بازیکن مناسبی است. تکنیک بالای او تحسین بر انگیز است. بازی خوانی، دقت بالا در ارسال پاس، کنترل عالی توپ و حفظ آن در دوئل ها، همه و همه نشان دهنده این است که با فلسفه بارسلونا هماهنگ است. آرتور هنوز جوان است و جای پیشرفت زیادی دارد. بازیکنی آینده دار که در بارسا کیفیتش بالاتر هم خواهد رفت.»

 

جذب یک مهاجم:« ابتدا تیم خودمان را آنالیز می کنیم و در جایی که نیاز باشد، اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد.ما نسبت به سال گذشته، تیمی متفاوت هستیم و تصمیماتی است که باید گرفته شوند. فعلا آرتور اینجاست تا ببینیم در ادامه چه پیش می آید.»

 

فهرست خروجی:« همانطور که سرمربی گفت، یک مجموعه با تعدادی بازیکن محدود را برای فصل آینده می خواهیم. برای فهرست خروجی باید با خود بازیکن نیز به توافق برسیم ولی در نهایت هدف ما حفظ بازیکنانی است که مربی به آنها نیاز دارد.»

 

 

1318824

 

 

جذب هازارد:« این سوال را باید از خود او بپرسید. ما در مورد بازیکنی که عضو بارسلونا نیست، حرف نخواهیم زد. اگر بازیکنی جذب شود، به اینجا می آید و از آن مطلع خواهید شد.»

 

دیدگاه‌ها