کد خبر : 1537967 | 21 تیر 1397 ساعت 20:25 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا: امباپه بالغ تر و پخته تر از من است

پل پوگبا، ستاره خط میانی تیم ملی فرانسه، معتقد است که کیلیان امباپه پخته از خودش در 19 سالگی است.

پوگبا: امباپه بالغ تر و پخته تر از من است

به گزارش "ورزش سه"، امباپه بعد از دو فصل خوب در موناکو و پاری سن ژرمن، در رقابت های جام جهانی 2018 هم نمایش های درخشانی داشت و با زدن 3 گل کمک کرد تا خروس ها برای سومین بار در 20 سال گذشته به فینال جام جهانی برسند. اکنون فرانسه باید در دیدار فینال مقابل کرواسی قرار بگیرد و در فاصله سه روز تا آن دیدار، پوگبا، هم تیمی اش را مورد تحسین قرار داد.

او به خبرنگاران گفت:" کیلیان جوان است؛ ما این را می دانیم. خودش هم می داند اما در زمین، هیچ بازیکن جوانی وجود ندارد. او می گوید که می خواهد فاتح جام ها شود. او ظاهر ساز نیست. او می خواهد این کار را تمام انجام بدهد. او برای رسیدن به این هدف، هرکاری می کند. او استعدادش را دارد. این بد نیست؛ او می تواند جاه طلب باشد و فکر می کنم در این سن، این خوب هم هست. او می خواهد به موفقیت برسد.

 

 

1315877

 

او می خواهد یاد بگیرد. او در حال رشد است. او جوان است. او تجربیات بیشتری به دست خواهد آورد. او در این سن، نسبت به من در 19 سالگی جلوتر است اما باید به کار کردن ادامه بدهد. من با او صحبت می کنم و به او توصیه می کنم. خودش هم استعداد دارد.

او به اندازه کافی پخته است. او برای سن خودش و برای درک کردن مسائل، خیلی بالغ است. او چیزهایی را درک می کند که من در 19 سالگی نمی فهمیدم. بنابراین تنها چیزهای خوب برای او رخ می دهد."

دیدگاه‌ها