کد خبر : 1538021 | 22 تیر 1397 ساعت 09:12 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

خشم مونیه از وقت‌کشی امباپه در بازی با بلژیک

مونیه به امباپه: تحت تاثیر راهنمایی‌های بد نباش

پدیده‌ی جوان جام جهانی روسیه، امباپه از طرف هم‌بازی‌اش در پاری سن‌ژرمن، مونیه‌ی بلژیکی، به خاطر وقت‌کشی‌هایش در بازی مرحله‌ی نیمه‌‌نهایی دو تیم بلژیک و فرانسه مورد سرزنش قرار گرفته.

مونیه به امباپه: تحت تاثیر راهنمایی‌های بد نباش

به گزارش "ورزش سه"، توماس مونیه بعد از شکست تیمش بلژیک در مقابل فرانسه، در مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام جهانی روسیه، آنچه او حرکات سینمایی و وانمود کردن‌های امباپه خوانده را مورد انتقاد قرار داده و به امباپه هشدار داده که این رفتار او با منش بزرگانی مثل زین‌الدین زیدان و رونالدو فرسنگها فاصله دارد. 


با اینکه مونیه، مدافع شیاطین سرخ روز سه‌شنبه از حضور در بازی محروم بود اما از روی نیمکت شاهد بود که فرانسه با گل ساموئل اومتیتی در نیمه‌ی دوم تیمش را از حضور در فینال جام جهانی بازداشت. شاگردان روبرتو مارتینز حالا روز شنبه باید برای کسب مقام سومی تورنمنت به مصاف انگلیس بروند. 

 

مونیه که پیش از بازی رده‌بندی با خبرنگاران صحبت می‌کرد نمی‌توانست خشم خود را از همبازی‌اش در پاری سن‌ژرمن مخفی کند و معتقد بود امباپه در دیدار مرحله‌ی نیمه‌نهایی فرانسه و بلژیک وقت‌کشی کرده. مونیه معتقد است امباپه‌ی 19ساله اگر می‌خواهد به یکی از بزرگان دنیای فوتبال تبدیل شود باید این جنبه از بازی‌اش را کنار بگذارد. 


مونیه می‌گوید " در پاریس کمتر دیده‌ بودم که مثل اواخر بازی با ما، اینطور وقت‌کشی کند. شک ندارم به او گفته بودند که آن کارها را بکند. کیلین فوق‌العاده بااستعداد است و در آینده یکی از ابرستاره‌های دنیای فوتبال خواهد شد. امیدوارم امباپه تحت تاثیر راهنمایی‌های بد قرار نگیرد ".

دیدگاه‌ها