کد خبر : 1538039 | 22 تیر 1397 ساعت 11:03 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

آیا هری مگوایر به شاگردان پوچتینو می‌پیوندد ؟

هواداران تاتنهام خواستار جذب مگوایر هستند

هواداران تاتنهام هاتسپر بعد از پیام توئیتری هری مگوایر در پی شکست انگلیس در مقابل کرواسی، در حال تشویق مگوایر برای پیوستن به تیم‌شان و ملحق شدن او به شاگردان موریسیو پوچتینو هستند.

هواداران تاتنهام خواستار جذب مگوایر هستند

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شکست انگلیس در مرحله‌ی نیمه‌نهایی و بازماندن دستش از رسیدن به جام جهانی، مگوایر یکی از بازیکنانی بود که در جام جهانی روسیه، انگلیسی‌ها را شیفته‌ی خود کرد. 


این مدافع لسترسیتی در روسیه یکی از برجسته‌ترین بازیکنان تیم ملی انگلیس بود و حالا هواداران تاتنهام نشان می‌دهند که از نمایش‌های او بسیار راضی بوده‌اند. 


مگوایر بعد از باخت سه‌شیرها در مقابل کرواسی در توییتی می‌نویسد " درب و داغونم. کاملاً در هم شکسته‌ام. از همه‌ی هواداران به خاطر حمایت‌های بی‌نظیرشان تشکر می‌کنم ". 


هواداران تاتنهام بعد از این توییت مگوایر به صفحه‌ی او در توییتر هجوم آورده و تشویقش کرده‌اند به باشگاه لندنی ملحق شود. هواداران تاتنهام گفته‌اند پوچتینو باید هر چه سریعتر بازیکن محبوب انگلیسی را شکار کند. 


از سوی دیگر تاتنهام در فصل تابستان به دنبال گزینه‌های جدیدی برای پست دفاع وسط خود می‌گردد تا خط  دفاع تیمش را تقویت کند. به نظر می‌رسد تاتنهام به زودی توبی آلدرویلرلد بلژیکی را از دست خواهد داد و این برای تیم پوچتینو ضربه‌ی بزرگی خواهد بود. 


در این شرایط پیوستن مگوایر به تاتنهام برای این تیم خبر خیلی خوبی خواهد بود. مگوایر در بازی سه‌شیرها با سوئد در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی گلزنی کرد و عملکرد خوبش در جام جهانی او را در انگلیس به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان انگلیسی تبدیل کرده.

دیدگاه‌ها