کد خبر : 1538050 | 22 تیر 1397 ساعت 12:08 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

نسل جوان فوتبال برزیل و نوید آینده‌‌ای درخشان

ستاره‌های نوظهور برزیل چشم به قطر دوخته‌اند

شکست برزیل در مقابل بلژیک در مرحله‌ی یک‌‌چهارم نهایی جام جهانی روسیه باعث شد سلسائو برای فتح ششمین جام جهانی دست‌کم تا چهار سال دیگر منتظر بماند ولی با وجود نسل جدیدی فوتبالیست‌های برزیلی که در راه هست، آینده برای سلسائو روشن به نظر می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه"، افکار عمومی در برزیل که بعد از فاجعه‌ی جام جهانی 2014 بسیار ناامید شده بود امسال با نمایش‌های سلسائو در روسیه بار دیگر به تیم ملی و فوتبال خود باور پیدا کرده. فدراسیون فوتبال کشور به تیته قراردادی چهارساله پیشنهاد کرده که اگر توسط او امضا شود به این  معنی است که تیته در قطر هم روی نیمکت سلسائو خواهد نشست. 


شکی نیست که در قطر، چهره‌های جدیدی با پیراهن سبز و طلایی برزیل به میدان خواهند رفت. کسانی مثل جمرسون، رودریگو چیائو، الکس ساندرو، ادرسون و ستاره‌های جوان دیگری که گفته می‌شود در سالهای آینده نقش به مراتب مهمتری در تیم ملی کشورشان بازی خواهند کرد. برزیل مثل همیشه با استعدادهای فراوانی روبرو است که برای رسیدن به تیم ملی لحظه‌شماری می‌کنند. 


در ادامه‌ی این مطلب به بعضی از این ستاره‌های جوان و آینده‌دار می‌پردازیم :

 

مارلون – دفاع وسط 22ساله


این بازیکن بارسلونا فصل پیش را به صورت قرضی در باشگاه نیس فرانسه سپری کرده و حالا تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتر جزیره به او ابراز علاقه کرده‌اند. مارلون برای نیس 23 بازی انجام داده و با سرعت و قدرت بدنی بالایی که دارد مسلماً یکی از چهره‌های آینده‌دار برزیلی به حساب می‌آید. 

 

1319435

 

میلیاتو – مدافع 20ساله


میلیاتو از سال گذشته که به تیم اول سائوپائولو راه یافته نگاه‌های بسیاری را به خود معطوف کرده. او از همین حالا به عنوان یکی از ستاره‌های آینده معرفی می‌شود. میلیاتو می‌تواند در پست دفاع راست بازی کند، پستی که گفته می‌شود یکی از نقاط ضعف برزیل است. ولی او در عین حال در مرکز خط دفاعی و همچنین در خط میانی هم توانایی بازی کردن دارد. 

 

1319439

 

ویلیام – دفاع راست 22ساله


او که در المپیک 2016 ریو به همراه تیم ملی امید برزیل به مدال طلا دست یافته فصل گذشته بعد از انتقال از انترناسیونال برزیل به  آلمان، با پیراهن ولفسبورگ بازی کرده. مدافعی سریع و قدرتی که همیشه نیم‌نگاهی به تهاجم دارد. جوان برزیلی دیگری که به نظر می‌رسد در سالهای آینده روز به روز پیشرفت کند. 

 

1319436

 

آرتور – هافبک وسط 20ساله


آرتور فصل گذشته ستاره‌ی نوظهور لیگ برزیل بود و با  پیراهن گرمیو جام قهرمانی کوپا لیبرتادورس را بالای سر برد. او با تکنیک بالا و قدرتش در پاسکاری‌های دقیق و ظریف در مرکز میدان می‌تواند فوتبالیستی باشد که سلسائو در سالهای اخیر از کمبودش رنج می‌برده. آرتور این هفته به بارسلونا ملحق شده و گفته می‌شود آینده‌ی خط هافبک برزیل در دستان او خواهد بود.

 

1319438

 

لوکاس پاکوئتا – هافبک 23ساله


هافبک فلامینگو که یکی از بزرگترین ستاره‌های آینده‌دار برزیل دانسته می‌شود در این جام جهانی به لیست رزرو تیته راه یافت. این هافبک تهاجمی پویا و خوش‌تکنیک امسال با درخشش در فلامینگو نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده. گفته می‌شود با اینکه تعدادی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا خواهان جذب پاکوئتا هستند او همچنان جوانی خاکی و متواضع باقی مانده. پاکوئتا می‌تواند یکی از ابرستاره‌های آینده‌ی دنیای فوتبال باشد. 

 

1319437

 

داوید نرس – مهاجم 21ساله


او یکی از جوانهای برزیلی‌ای است که قبل از عزیمت به اروپا، در رده‌ی سنی بزرگسالان، در لیگ برزیل پا به توپ نشده‌اند. نرس، مهاجم آژاکس، فصل گذشته در لیگ هلند طوفانی ظاهر شده. او در 31 بازی برای غول هلندی 14 گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن آژاکس بوده. دریبل‌های جادویی، زیرکی و شم بالای او برای دریافت پاس‌های خط میانی، از داوید نرس مهاجمی زهردار ساخته. به نظر می‌رسد آژاکس یک  بار دیگر، ستاره‌ای بزرگ را کشف کرده و به دنیای فوتبال معرفی کرده است.

 

1319440

دیدگاه‌ها