کد خبر : 1538161 | 22 تیر 1397 ساعت 21:23 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینز: نمی دانم در تیم ملی بلژیک خواهم ماند یا نه

رویرتو مارتینز، سرمربی بلژیک از انگیزه های تیمش برای برتری برابر انگلیس سخن گفت.

مارتینز: نمی دانم در تیم ملی بلژیک خواهم ماند یا نه

به گزارش "ورزش سه"، بلژیک در صورت پیروزی در دیدار فردا در مرحله رده بندی برابر انگلیس می تواند به بهترین رده خود در تاریخ جام جهانی دست یابد و مارتینز گفت تاکتیک تیمش با بازی های قبلی فرق چندانی نخواهد داشت.

 

روبرتو مارتینز گفت: "تیبو کورتوا فردا در ترکیب بلژیک بازی خواهد کرد اما علیرغم درخشش کورتوا، مینیوله نیز در شرایط خوبی است ولی دروازه بان نمی تواند 5 یا 10 دقیقه بازی کند. اولین انتخاب کورتوا است اما من به سیمون به عنوان دروازه بان دوم احترام می گذارم و او این نقش را با نهایت حرفه ای گری انجام داد.

 

1319554

 

روملو لوکاکو روی فوتبال بازی کردن و بهتر شدن وسواس فراوانی دارد و بازیکنی با ارزش بالا برای بلژیک محسوب می شود. لوکاکو وقتی در بازی برابر فرانسه در لحظه آخر توپ را برای چادلی رها کرد نشان داد آقای گلی برای او اهمیت ندارد و پیروزی تیم برای او مهم است.

 

نمی دانم 2 سال دیگر در تیم ملی بلژیک خواهم ماند زیرا ممکن است بعد از 2 باخت متوالی اخراج شوم. باید دید در فوتبال شرایط چگونه پیش می رود. برای تیم ملی بلژیک همیشه سبک بازی مهم بوده و ما علاقه به بازی ترکیبی، گلزنی های مکرر، مالکیت توپ و البته کسب پیروزی داریم و سعی می کنیم از شکست ها بیاموزیم.

 

من می خواهم پیروز شویم زیرا شما همیشه می خواهید جام با احساس خوبی به پایان برسد و آخرین بازی همیشه یکی از بهترین هاست. طرفداران بلژیک سزاوار دیدن پیروزی تیم خود هستند اما انگلیس نیز همین شرایط را دارد.

 

هیچ اسراری در مورد حریف وجود ندارد و ما می دانیم انگلیس تیم موفقی در جام بوده و 9 گل در مرحله گروهی به ثمر رسانده اما از نظر تاکتیکی این دیدار خیلی متفاوت از بازی قبلی نیست."

دیدگاه‌ها