کد خبر : 1538165 | 22 تیر 1397 ساعت 21:43 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

از نگاه بی بی سی اسپورت

منتخب بازیکنان جام‌جهانی بدون حضور ایرانی‌ها

بی بی سی از کاربرانش خواسته تا تیم منتخبشان از جام جهانی 2018 را انتخاب کنند اما در لیست گزینه ها، نامی از بازیکنان تیم ملی ایران وجود ندارد.

منتخب بازیکنان جام‌جهانی بدون حضور ایرانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تنها 2 بازی تا پایان جام جهانی باقی مانده و شاید حالا وقت آن رسیده که هواداران فوتبال، 11 بازیکن منتخبشان را انتخاب کنند. تیمی که متشکل از بهترین های جام خواهد بود و احتمالا بیشترین نماینده را 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی متعلق به خود خواهند کرد.

 

بی بی سی اسپورت نیز در همین راستا از کاربرانش خواسته تا تیم منتخبشان از جام جهانی را انتخاب کنند. این سایت انگلیسی زبان برای هر پست بازیکنان مختلفی را قرار داده تا اکثریت نظر هواداران فوتبال را پوشش دهد.

نکته جالب این که هیچ بازیکنی از تیم ملی ایران در لیست گزینه ها دیده نمی شود. شاگردان کی روش اگرچه نتوانستند از مرحله گروهی صعود کنند اما به اندازه ژاپن امتیاز گرفتند و برابر بازیکنان نامدار، عملکرد آبرومندانه از خود نشان دادند.

 

حتی نگاهی به دیگر رسانه ها از جمله بلیچر ریپورت نیز نشان می دهد نمایش یوزها مورد توجه خارجی ها بوده و حداقل علیرضا بیرانوند، امید ابراهیمی و چند بازیکن دیگر جزو 10 مهره برتر در پست خودشان بوده اند.

در فهرست گزینه های دروازه بانی، چو هیون وو نماینده فوتبال آسیا است و نکته جالب این که باقی گلرها اروپایی هستند و دیگر قاره ها نماینده ای ندارند.

 

در بین مدافعان هیچ بازیکنی از آسیا وجود ندارد. این در حالی است که ایران یکی از برترین خطوط دفاعی جام جهانی را در اختیار داشت و شاید انتظار می رفت از بین 21 گزینه بی بی سی حداقل یکی از ایران باشد.

 

برای پست هافبک، تاکاشی اینوی و شینجی کاگاوا از ژاپن حضور دارند و سون هیونگ مین نیز نماینده کره جنوبی است.

 

اینوی و مین، کاندیدای پست خط حمله نیز هستند.

 

دیدگاه‌ها