کد خبر : 1538241 | 23 تیر 1397 ساعت 10:05 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی جدید لیورپول صلاح را تحسین می‌کند

شقیری: بی‌صبرانه منتظر بازی در کنار صلاح هستم

ستاره‌ی تیم ملی سویس، شقیری می‌گوید محمد صلاح ستاره‌ی مصری را از دوران حضور در بازل می‌شناخته و بی‌صبرانه منتظر است در آنفیلد در کنار او بازی کند.

شقیری: بی‌صبرانه منتظر بازی در کنار صلاح هستم

به گزارش ورزش سه، ژردان شقیری بعد از انعقاد قرارداد با لیورپول می‌گوید از اینکه قرار است با محمد صلاح همبازی شود خوشحال است. این ستاره‌ی سویسی، صلاح را از دوران حضورش در باشگاه بازل می‌شناسد هر چند این دو در بازل هم‌تیمی نبوده‌اند. 


صلاح وقتی به بازل می‌رسد که شقیری باشگاه سویسی را ترک کرده. با اینحال در آنفیلد صلاح برای شقیری 26ساله چهره‌ی آشنایی خواهد بود و البته این دو برای حضور در ترکیب اصلی مسلماً با هم رقابت خواهند کرد. 


شقیری که با قراردادی 13 میلیون یورویی از استو‌ک‌سیتی به لیورپول پیوست می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است که با صلاح همبازی شود.


شقیری به وبسایت باشگاه لیورپول می‌گوید " من صلاح را خیلی خوب نمی‌شناسم ولی وقتی من در بازل بازی می‌کردم او یک بار برای شرکت در تمرینها و تست ورود به باشگاه به بازل آمده بود. دو سه باری آمد و با ما تمرین کرد. من هم در آن تمرینها شرکت داشتم. بعد من به بایرن مونیخ رفتم و او در بازل ماند. خوشحالم که او را اینجا می‌بینم. او پارسال فصل فوق‌العاده‌ای داشته و امیدوارم امسال هم بتواند مثل سال گذشته بدرخشد. به خاطر آن فصل بی‌نظیر برای صلاح خوشحالم. او انسان خیلی خوبی است. یک مرد درست ".

دیدگاه‌ها