کد خبر : 1538255 | 23 تیر 1397 ساعت 09:57 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

نقش تاثیرگذار سه بازیکن در نتیجه‌ی بازی امشب

دیدار رده‌بندی : جدال سه مهره‌ی کلیدی

روملو لوکاکو فوتبالیستی است که برای پیدا کردن انگیزه به یک هدف نیاز دارد. به همین خاطر است که احتمال پیشی گرفتن از هری کین و بدست آوردن کفش طلای جام جهانی، همان هدفی است که در بازی امشب او را همچون شیری غران به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش ورزش سه، این نبرد شخصی در مرحله‌ی  گروهی جام جهانی هم می‌توانست اتفاق بیفتد ولی سرمربی‌های دو تیم انگلیس و بلژیک با تغییرات گسترده در تیم‌هایشان مانع از انجامش شدند. ولی این زوج امروز بعد از ظهر برای رویارویی انگیزه‌های بسیاری دارند. 


لوکاکو در ماه مارس سال گذشته، زمانی که همچنان در اورتون بود گفته بود که چیزی نبوده که بتواند از کین بیاموزد. لوکاکو هنوز هم مشتاق است که نشان دهد در روسیه، مهاجم برتر، او است. کسب مدال برنز جام جهانی برای او در رده‌ی بعدی اهمیت قرار دارد. 

 

1319634


البته عملکرد مهاجم منچستریونایتد در بازی مرحله‌ی نیمه‌نهایی در مقابل فرانسه، به عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان ناامیدکننده بود. پای لوکاکو فقط 22 بار به توپ خورد، کمتر از همه‌ی فوتبالیست‌هایی که در آن بازی به میدان رفته بودند. لوکاکو در مقابل دروازه‌ی حریف هم تهدید جدی‌ای به حساب نمی‌آمد. لوکاکو در جام جهانی روسیه زمانی خطرناک‌ترین بازی خود به عنوان یک مهاجم گلزن را به نمایش گذاشت که در بازی مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی در مقابل برزیل، متمایل به سمت راست بازی می‌کرد. 

 

لوکاکو در آن بازی خار چشم مارسلو شده بود. ولی لوکاکو در نیمه‌نهایی دوباره به مرکز خط حمله برگشته بود و موثر نبود. امشب، بازی کردن در سمت راست خط حمله، بهترین شانس او برای فتح کفش طلا و تبدیل شدن به آقای گل جام جهانی روسیه خواهد بود. 


کلید بازی امشب اما این است که روبرتو مارتینز، خط هافبک خود را چگونه آرایش خواهد داد. کوین دی‌بروینه در این جام جهانی، زمانی بیشترین تاثیرگذاری را داشته که متمایل به جلو بازی کرده، مثل بازی با برزیل که با گل فوق‌العاده‌اش ثابت کرد در نزدیکی مهاجمین چه بازیکن توانمندی است. 

 

1319635


اگر مارتینز در مقابل سه هافبک انگلیس از دو هافبک استفاده کند، شاگردانش برتری عدد را از دست داده و دی‌بروینه مجبور می‌شود برای پر کردن این خلا به عقب برگردد. 


رحیم استرلینگ با تمام وجود می‌خواهد با به ثمر رساندن یک گل به خانه برگردد. او در روسیه نمایش‌های درخشانی داشته و عملکردش مورد توجه و ستایش بسیاری از کارشناسان فوتبال قرار گرفته. استرلینگ در بازی بدون توپ، بسیار پرتلاش بود و با بازگشت‌های متعدد به عقب باعث می‌شد انگلیسی‌ها در خط هافبک برتری عددی پیدا کنند و بتوانند بازی‌سازی کنند. دویدن‌های سریع استرلینگ به کانال‌های دفاعی حریف هم از دیگر نقاط مثبت عملکرد او در روسیه بوده. 


تنها چیزی که استرلینگ کم دارد، اعتماد به نفس در مقابل دروازه‌ی حریف است. او چندین بار شانس‌های عالی‌ای بدست آورد که می‌توانست به گل تبدیل‌شان کند یا با پاس دادن توپ به عقب، هری کین را با یک گل صد در صد تنها بگذارد. به هر حال، فوتبالیستی که جلوی دو هافبک تهاجمی، در نوک  خط حمله‌ی تیمش بازی می‌کند، باید گل بزند. 

 

1319636


اگر استرلینگ امروز بتواند دروازه‌ی بلژیک را باز کند، پاسخ خوبی به اعتماد گرت ساوت‌گیت خواهد داد، کسی که اعتماد خود به مهاجمش را هرگز از دست نداد و در طول تورنمنت همیشه از استرلینگ استفاده کرد. 


استرلینگ اگر امروز گل بزند اعتماد به نفس بسیار بالایی پیدا خواهد کرد و می‌تواند در سالهای آینده کم کم به یکی از مهاجمین قهار فوتبال انگلیس تبدیل شود. 

 

منبع : دیلی میل  

مترجم : آرش جلال منش

دیدگاه‌ها