کد خبر : 1538259 | 23 تیر 1397 ساعت 11:04 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

گذرنامه ملی پوش ایرانی سوژه ترک ها شد

باشگاه ترابوزان: حسینی مشکلی برای آمدن ندارد

در پی جنجال های رقم خورده پیرامون گذرنامه ستاره ملی پوش ایرانی و عدم سفر او به ترابوزان رسانه های ترک هر یک گمانه زنی های مفصلی در این خصوص انجام دادند.

باشگاه ترابوزان: حسینی مشکلی برای آمدن ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی مدافع 22 ساله ایرانی بعد از درخشش در جام جهانی 2018 مورد توجه باشگاه ترابوزان قرار گرفت تا با توجه به بند موجود در قرارداد این بازیکن باشگاه ترکیه ای بند آزادسازی 300 هزار یورویی حسینی با استقلالی ها را فعال و در پی عقد قرارداد با این استعداد ناب ایرانی باشد.


همه مقدمات برای سفر پنجشنبه شب حسینی به ترابوزان از سوی سران باشگاه آماده شد تا جایی که بلیت این سفر نیز به مدافع تیم ملی و مدیربرنامه های او رسید غافل از این که روز پنجشنبه باشگاه استقلال بعد از بن بست در مذاکرده با ستاره جوان خود از دراختیار گذاشتن گذرنامه حسینی خودداری کرد به همین خاطر سفر او به ترکیه به تعویق افتاد.

 

1319639


در شرایطی که 24 ساعت بعد از این اتفاق سران ترابوزان طبق وعده مدیربرنامه های حسینی منتظر ورود او به ترکیه بودند باز هم این اتفاق عملی نشد تا رسانه های ترک از ضبط گذرنامه حسینی و مشکلات در راه پیوستن این بازیکن به ترابوزان پرده بردارند. سایت های ترک مدعی شدند طبق اخبار رسیده از باشگاه ترابوزان ممکن است به دلیل ضبط گذرنامه حسینی از سوی باشگاه استقلال خرید این بازیکن منتفی شود.


در واکنش به این اخبار و شایعات باشگاه ترابوزان با انتشار اطلاعیه ای که در سایت takvim مدعی شدند مشکلی در راه ترانسفر مدافع جوان ایرانی وجود ندارد. در این بیانیه آمده است مذاکرات با خود مجید حسینی و باشگاه استقلال ایران در حال انجام است و بدون این که مشکل خاصی وجود داشته باشد این بازیکن ظرف مدت کوتاهی برای انجام تست های پزشکی و امضای قرارداد راهی شهر ترابوزان خواهد شد.

دیدگاه‌ها