کد خبر : 1538268 | 23 تیر 1397 ساعت 11:29 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

انگلیس 2 - بلژیک 1

پیش بینی مارک راولنسون از بازی امشب

مارک راولنسون، ستاره‌ی سابق فوتبال ایرلند که این روزها به عنوان کارشناس با بی‌بی‌سی اسپرت همکاری می‌کند در طول جام جهانی روسیه ستونی با عنوان پیش‌بینی بازی‌ها داشته است.

پیش بینی مارک راولنسون از بازی امشب

به گزارش "ورزش سه"، راولنسون در مرحله‌ی گروهی نتایج را با نرخ 46درصد درست پیش‌بینی کرده یعنی از 48 بازی مرحله‌ی گروهی، نتیجه‌ی 22 بازی را درست تشخیص داده بود. جالب اینجا است که راولنسون پیش از شروع جام جهانی هم در ستون خود، از 16 تیم راه‌یافته به مرحله‌ی حذفی جام جهانی، 14 تیم را به درستی پیش‌بینی کرده بود. 


اما پیش بینی مارک راولنسون، درباره‌ی بازی امشب رده‌بندی بین تیم‌های انگلیس و بلژیک چیست ؟


راولنسون می‌گوید این بازی‌ای است که هیچکس نمی‌خواهدش. چه کسی یادش می‌آید که کدام تیم در جام جهانی سوم شده است ؟ ما بعدها وقتی به این تورنمنت برمی‌گردیم، خواهیم گفت که انگلیس به مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام جهانی روسیه رسید نه اینکه سوم یا چهارم شد. 


به اعتقاد من روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک در تیمش تغییراتی بوجود خواهد آورد ولی آیا گرت ساوت‌گیت هم همین کار را خواهد کرد ؟ راستش را بخواهید، مطمئن نیستم. 


هر چه بیشتر فکر می‌کنم به این نتیجه می‌‌رسم که ساوت‌گیت از این بازی به عنوان فرصتی استفاده خواهد کرد تا بازیکنانی که در طول تورنمنت بیشتر روی نیمکت نشسته بودند را به میدان فرستاده و به پاس تلاش‌هایشان به این شکل از آنها تقدیر کند. 


این دومین بازی بی‌معنی انگلیس و بلژیک در این جام جهانی است. تنها نکته‌ی مثبت درباره‌ی این بازی می‌تواند این باشد که شاهد بازی بسته‌ای نخواهیم بود چون دلیلی ندارد که یک تیم یا هر دو تیم همه‌ی بازیکنانش را مقابل توپ قرار دهد که نکند یک وقت دروازه‌اش باز شود. 


اما پیش‌بینی من از نتیجه، پیروزی 2-1 انگلیس است.

دیدگاه‌ها