کد خبر : 1538289 | 23 تیر 1397 ساعت 12:44 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: ساری، سرمربی جدید چلسی

مائوریزیو ساری، سرمربی ایتالیایی ناپولی، به عنوان سرمربی جدید چلسی معرفی شد و جای آنتونیو کونته را گرفت.

رسمی: ساری، سرمربی جدید چلسی

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس های فراوان، کونته نهایتا روز جمعه چلسی را ترک کرد. او در فصل اول حضورش در این تیم، قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده بود و در فصل دوم موفق شد جام حذفی را به دست آورد ولی حتی سهمیه چمپیونزلیگ را نیز از دست داد. در آن سو، ساری پس از سه فصل حضور در ناپولی، این تیم را ترک کرد و کارلو آنچلوتی جانشین او شد .ساری 59 ساله، رکورد 91 امتیاز با ناپولی را در فصل گذشته به ثبت رساند و پس از یوونتوس، دوم شد.

 

1319674

 

ساری پس از معرفی رسمی، در مصاحبه ای گفت:" خیلی خوشحالم که امروز به چلسی و لیگ برتر آمدم. دوره هیجان انگیز جدیدی برای من آغاز خواهد شد. دوست دارم کارم را از دوشنبه، پیش از سفر به استرالیا با بازیکنان آغاز کنم، تیم را بشناسم و کار را شروع کنیم. امیدوارم بتوانیم هواداران را تهییج کنیم و در پایان فصل با جام کار را به پایان برسانیم."

 

مارینا گرانوسکایا، از مدیران ارشد چلسی در این رابطه گفت:" ما خوشحالیم که حضور مائوریزیو را به صورت رسمی اعلام کنیم و امیدواریم فلسفه فوتبالی اش را به تیم چلسی منتقل کند."

 

در حالی که 28 روز تا شروع لیگ باقی مانده، کونته و کادر فنی اش پس از پرداخت 9 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد، چلسی را ترک کردند و باشگاه با انتشار بیانیه ای 62 کلمه ای، با کونته خداحافظی کرد.

در این بیانیه آمده:" در دوران حضور آنتونیو، ما ششمین جام قهرمانی لیگ و هشتمین جام حذفی را کسب کردیم. در فصل قهرمانی لیگ، 30 پیروزی در 38 بازی کسب کردیم و همینطور 13 پیروزی پیاپی که رکورد باشگاه است. برای آنتونیو روزهای موفقی در آینده آرزو می‌کنیم."

دیدگاه‌ها