کد خبر : 1538297 | 23 تیر 1397 ساعت 13:20 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

شفر ترکیب را در کارتپه پیدا می‌کند (عکس)

سرمربی آلمانی تیم استقلال در بازی دوستانه این تیم مقابل حریف اوکراینی آرام تر از روزهای لیگ آبی ها را هدایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله دو هفته مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر، تیم استقلال در کشور ترکیه اردویی برگزار کرده تا برای لیگ هجدهم آمادگی لازم را به دست آورد.

 

در این اردو چند بازی دوستانه برای آبی ها تدارک دیده شده که اولین آنها دیدار با ماریپول اوکراین بود. قهرمان جام حذفی فصل گذشته فوتبال ایران در این بازی با تلفیقی از جوان ها و باتجربه هایش که البته همه ی موجودی نفرات حاضر در اردو به حساب می آمدند، به میدان رفت و در پایان با یک گل شکست خورد.

 

وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال هم در این بازی روی یک صندلی کنار زمین نشسته بود و با حالتی نه چندان شبیه بازی های لیگ در حال تماشای بازی بود. شفر در بازی های رسمی فصل گذشته استقلال همیشه با حرارت زیادی لب خط حاضر می شد و به بازیکنانش دستورات تاکتیکی را منتقل می کرد. در بازی دوستانه ترکیه اما چهره نسبتا آرامی دیده شد و فقط در برخی صحنه ها از صندلی خود بلند می شد تا نکاتی را گوشزد کند.

 

شفر البته از نظر مسائل کلان باشگاه و برخی نقل و انتقالات، چندان هم وضعیت آرامی را تجربه نمی کند و فعلا اردوی ترکیه بهترین جایی است که او می تواند دور از حواشی، کمی طعم آرامش را در کنار تیم تقریبا جوان شده اش بچشد.

 

عکس از رضا سعیدی پور

 

1319681

دیدگاه‌ها