کد خبر : 1538315 | 23 تیر 1397 ساعت 14:25 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

با هزار درصد توان وارد لیگ می شویم؛

رادوشویچ: شماره یک نه، تکرار قهرمانی هدف من است

دروازه بان کروات تیم پرسپولیس از شرایط این تیم در اردوی آماده سازی پیش فصل راضی است و به تکرار قهرمانی در لیگ برتر می اندیشد.

رادوشویچ: شماره یک نه، تکرار قهرمانی هدف من است

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در کشور کرواسی برگزار کرد. این اولین بار بود که تیم برانکو اردوی قبل از آغاز فصل را در این کشور سپری کرد. در دو فصل قبلی آنها در اوکراین تمرینات تابستانی شان را انجام می دادند.

 

در این اردو بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به دلیل استراحت پس از حضور در جام جهانی، غایب بودند. علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش سرخ ها یکی از این دو غایب مهم اردوی پیش فصل بود. در غیاب او، بوژیدار رادوشویچ، گلر کروات پرسپولیس سنگربان اصلی سرخپوشان بود و فرصت مناسبی برای حضور در چارچوب دروازه تیم خود داشت.

 

رادوشویچ پس از پایان این اردو گفت و گویی با خبرنگار ورزش سه انجام داد که در اینجا می خوانید.

 

-  اوضاع کلی تیم و اردو چطور بود؟


 همه چیز خوب بود. ما خیلی سخت تمرین کردیم. در کنار این تمرینات، چهار بازی دوستانه هم انجام دادیم. فکر می کنم آماده قهرمانی در لیگ و سایر رقابت ها هستیم.

 

-  فصل را در سرزمین مادری ات شروع کردی. چه تفاوتی با سال های قبل داشت؟

 

باید بگویم تقریبا مشابه بود. به اندازه کافی کار کردیم تا آماده باشیم. هر روز سخت تمرین می کردیم و بازی های خوبی را هم انجام دادیم. کیفیت بازی ها البته امسال بهتر از اردوی اوکراین بود.

 

-  یک شکست 5 گله در این اردو داشتید. فکر می کنی دلیل اصلی آن چه بود؟

 

ما در این اردو 2 بازی پشت سر هم انجام دادیم و به همین دلیل خیلی سخت بود که تمرکزمان را جمع کنیم و سطح دشواری این دو بازی را برای خودمان کنترل کنیم. اما ما پرسپولیس هستیم و قطعا در هر حال خوردن پنج گل برایمان اتفاق نرمالی نیست. مزیت باخت در چنین بازی هایی این است که فقط جنبه آماده سازی دارند و ما نیاز داریم که به جلو رفتنمان ادامه دهیم. به نظرم جای نگرانی چندانی وجود ندارد.

 

-  در سومین فصل حضور در پرسپولیس، تصمیم داری گلر شماره یک تیم بشوی؟

 

من آرزو می کنم که بتوانیم از عنوان قهرمانی در لیگ دفاع کنیم. این تنها آرزویی است که من می توانم برای فصل جدید داشته باشم.

 

-  پس از جام جهانی، بیرانوند با پیشنهادهای خارجی خوبی روبرو شده و ممکن است تیم را ترک کند...

 

این برای علی خوب است اما فقط به خودش و باشگاه ارتباط دارد. من همیشه برای باشگاهم حضور دارم. من در این شرایط بحرانی می مانم و قصد دارم تا جایی که در توانم هست، به تیم کمک کنم؛ فقط برای نتیجه گرفتن. این تنها چیزی است که اهمیت دارد.

 

-  جانشینی بیرانوند در پرسپولیس چقدر سخت خواهد بود؟

 

ابتدا باید او از تیم برود تا بتوانیم در خصوص چنین مسئله ای صحبت کنیم. من برای علی بهترین ها را آرزو می کنم. می خواهم چه در صورت ماندن در پرسپولیس و چه در صورت ترانسفر شدن، عملکردی عالی مثل جام جهانی داشته باشد. او یک گلر فوق العاده است.

 

-  پیش بینی تو از فصل پیش روی پرسپولیس چیست؟

 

می دانم که فصل سختی را در پیش داریم اما فکر می کنم که می توانیم با مربی بزرگی مثل برانکو، از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم. علاوه بر برانکو، کادر فوق العاده ای هم داریم. ما بهترین بازیکنان را در اختیار داریم و سه فصل است که کنار هم بازی می کنیم. از این جهت هیچ مشکلی وجود ندارد و ما برای خوشحال کردن هواداران پرسپولیس با هزار درصد توان وارد مسابقات می شویم.

دیدگاه‌ها