کد خبر : 1538318 | 23 تیر 1397 ساعت 14:34 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب معروف از آرژانتین می‌آید

تیم والیبال «سیه‌نا» ایتالیا برای حضور قدرتمند در سری A یک بازیکن آرژانتینی به ترکیب خود اضافه کرد.

رقیب معروف از آرژانتین می‌آید

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، تیم والیبال «اِما ویلاس سیه‌نا» که در فصل آینده سری A ایتالیا از حضور سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم ملی ایران بهره خواهد برد، یک پاسور آرژانتینی به نام «ماتیاس خیرائودو» را به ترکیب خود اضافه کرده است.

 

او 20 سال سن و 2 متر قد دارد و شهر کوردوبای کشور آرژانتین به دنیا آمده است. برادر او، نیکولاس هم یک والیبالیست حرفه‌ای است. او سابقه بازی برای تیم بولیوار با هدایت خاویر وبر و تیم ریور پلاته آرژانتین را در کارنامه خود دارد.

 

به این ترتیب او به جمع سایر آرژانتینی‌های حاضر در لیگ ایتالیا مثل لوسیانو دیچکو، سانتیاگو دانانی، سباستین سوله، توماس لوپس، کریستین پوگلاخن، خولیو ولاسکو و مانوئل سیچلو (سرمربی سیه‌نا) اضافه شده است.

 

خیرائودو در مورد حضورش در ایتالیا گفت: از حضور در لیگ ایتالیا بسیار خوشحالم. خوان مانوئل سیچلو، مربی بسیار باتجربه‌ای است و من امیدوارم از او و هم‌تیمی‌هایم نکات زیادی بیاموزم.

 

سیچلو، مربی پیشین تیم ملی ایران و سرمربی سیه‌نا نیز در مورد بازیکن جدید خود اظهار داشت: ماتیاس، بازیکن جوان و در عین حال باتجربه‌ای است و سابقه حضور در میادین بین‌المللی مختلفی را دارد. او می‌تواند در کنار سعید معروف،‌ ترکیب بسیار خوبی را تشکیل دهد.




 

 

دیدگاه‌ها