کد خبر : 1538319 | 23 تیر 1397 ساعت 13:45 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان برای فصلی متفاوت آماده می شود

جلالی در حال ساخت فوتبال آینده(عکس)

پیکان در لیگ هجدهم با ترکیبی تازه به دنبال رقم زدن فصلی متفاوت است و این منوط به برنامه ها و نقشه های سرمربی این تیم است.

جلالی در حال ساخت فوتبال آینده(عکس)

به گزارش" ورزش سه" پیکان در حالی در لیگ هفدهم به مقام ششم رسید که توانسته بود خودش را به جمع سه تیم بالای جدول برساند. اما در نهایت نتایج ضعیفی که این تیم بعد از بردهای متوالی اش در هفته های ابتدایی به دست آورده بود در نهایت به ضرر این تیم تمام شد و به رتبه ششم رسید. هرچند این رتبه نیز برای تیمی که دو فصل پیش از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود نمی تواند بد باشد. اما تغییراتی که پیکان بعد از پایان فصل انجام داد نشان می دهد که این تیم اهداف متفاوتی را دنبال می کند.


جلالی در این فصل برخی بازیکنانش را مثل پیام نیازمند ،مرتضی آقاخان و صادق بارانی را از دست داده و مهدی شیری را نیز در پایان نیم فصل اول از دست خواهد داد اما بازیکنانی چون محمد قاضی، مگنو باتیستا،وحید شیخ ویسی، سامان نریمان جهان و چند چهره جوان را به خدمت گرفت. این احتمال هست که سروش رفیعی هم مثل شیری برای نیم فصل اول به پیکان بیاید.


مجید جلالی یا همان آقا معلم فوتبال ایران در دوسال گذشته توانسته پیکان را که زمانی با وجود ستاره های بزرگ فوتبال ایران و هزینه زیاد به لیگ یک رفته بود دوبار متوالی در رتبه ششم حفظ کند. او همیشه و در این سال ها از فوتبال فردا حرف می زند و به نظر سومین فصل متوالی حضورش روی نیمکت پیکان می تواند زمان خوبی برای نمایش فوتبالی باشد که او می خواهد.


سرمربی پیکان امسال برنامه های تازه ای را برای حضور در مسابقات دارد و حتی حضورش در کانون مربیان را بسیار کمرنگ کرده است تا بتواند با تمرکز کامل تیمش را مطابق برنامه هایش بسازد.


جلالی اینروزها خودش مثل یک معلم و مدیری دقیق تمام تمرینات تیمش را با دقت زیر نظر دارد. این می تواند به این معنا باشد که فصل آینده پیکان می تواند یکی از جذاب های لیگ برتر باشد.


عکس: سجاد ایمانیان

 

 

 

 

دیدگاه‌ها