کد خبر : 1538351 | 23 تیر 1397 ساعت 16:15 | 50.1K بازدید | 0 دیدگاه

استراتژی یوونتوس برای شکار یک ستاره دیگر از رئال

مارسلو، مدافع چپ برزیلی رئال مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است.

استراتژی یوونتوس برای شکار یک ستاره دیگر از رئال

به گزارش "ورزش سه"، هنوز یک هفته از انتقال تاریخی رونالدو به یوونتوس نمی گذرد که خبر می رسد بیانکونری برای جذب مارسلو نیز تلاش های خود را آغاز کرده است.

یوونتوس البته این خبر را تکذیب کرد ولی رسانه های ایتالیایی اصرار دارند که مارسلو در فهرست خرید قهرمان ایتالیا حضور دارد.

 

 

1319411

 

 

کوریره دلو اسپورت امروز در گزارشی به این مساله پرداخت و عنوان کرد که مسئولان یوونتوس از چند هفته قبل، گفت و گوهایی با مارسلو داشته اند ولی فعلا ترجیح می دهند هرگونه خبری در این رابطه را تکذیب کنند.

 

مارسلو تا 2022 با رئال قرارداد دارد و دستمزد بالایی نیز دریافت می کند. استراتژی یوونتوسی ها در مورد مارسلو، دقیقا مشابه رونالدو است.

آنها عقب نشسته اند و در انتظار برای اینکه مارسلو خود تقاضای جدایی دهد. گویا پرز در گذشته وعده ای نیز به مارسلو داده است که در صورت رسیدن پیشنهادی خوب، به وی اجازه جدایی بدهد. تنها در این صورت یووه پا پیش می گذارد و پیشنهادی 55 تا 60 میلیون یورویی ارائه خواهد داد.

 

مارسلو دو روز پیش در پیام خداحافظی خود برای رونالدو، به وی گفت که به زودی یکدیگر را خواهیم دید و همین موضوع باعث شده تا یوونتوسی ها به رویاپردازی در مورد جذب مارسلو نیز بپردازند.

مارسلو و رونالدو دوستانی صمیمی برای هم بودند و محتمل است که ستاره برزیلی نیز پس از فتح همه جام ها در رئال و 12 سال درخشان، راه رونالدو را طی کرده و به یوونتوس بیاید.

 

البته بدیهی است که یوونتوسی ها برای جذب مارسلو ابتدا باید فکری برای انتقال الکس ساندرو کنند. بدون فروش این بازیکن، جذب مارسلو نیز منتفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها