کد خبر : 1538352 | 23 تیر 1397 ساعت 15:35 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

به هیچ مدیری قول قهرمانی و صعود نمی دهم؛

دست نشان: هیچ بازیکنی به من تحمیل نشد

سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان می گوید که پس از فسخ مجتبی حسینی با مسئولان مس کرمان مذاکره کرده است.

دست نشان: هیچ بازیکنی به من تحمیل نشد

نادر دست نشان سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت مس کرمان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط این تیم که به تازگی هدایت آن را برعهده گرفته و جانشین مجتبی حسینی شده، گفت: از زمانی که تیم را گرفتیم بیشتر سعی کردیم که روی تیم شناخت پیدا کنیم. بازیکنان جدیدی که جذب تیم شده بودند، چند نفر خواهان جدایی شدند و برای همین دو بازی تدارکاتی گذاشتیم تا شناخت بیشتری پیدا کنیم. دو نتیجه تساوی هم به دست آوردیم ولی مهم شناخت بود که تا حدودی به دست آوردیم. امروز را هم استراحت دادیم و عازم سوادکوه هستیم تا در ارتفاع 2500 متر ارتفاع از سطح دریا تمرینات آماده سازی خود را آغاز کنیم. از اواخر هفته هم در خزر شهر تمرینات خود را در ساحل دریا ادامه می دهیم.


سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد بازیکنانی که جذب تیم شده اند نیز عنوان کرد: چند بازیکن خوب جذب کرده ایم ولی نیاز به زمان داریم تا به شرایط ایده آل خود برسیم. در حال حاضر چند بازیکن جوان و با تجربه جذب کرده ایم ولی باز هم به بازیکنان جدید نیاز داریم تا کمبودها را تکمیل کنیم.


دست نشان سپس در پاسخ به این سوال که چه اتفاقاتی رخ داد که با وجود مجتبی حسینی قبول کرد، هدایت مس را عهده دار شود، افزود: مدیر جدید باشگاه آقای دکتر قرایی با من تماس گرفتند و مذاکره تلفنی داشتیم. ما صحبت کردیم ولی گفتم تا زمانی که مربی دارند، من صحبتی نمی کنم و بعد از اینکه آقای حسینی فسخ کرد و با ایشان صحبت کردم، مذاکرات جدی خود را آغاز کردیم.


سرمربی فصل گذشته تیم ملوان بندرانزلی در مورد اینکه آیا برای حضور در مس کرمان بازیکنی به او تحمیل شده یا خیر، اضافه کرد: اصلا و ابدا. هیچ بازیکنی تحمیل نشده است و همه بازیکنانی که در تیم هستند با نظر خود من جذب شده اند و البته یک عده ای هم نمی خواستند با ما ادامه دهند و یا با اهداف ما یکی نبودند، از تیم جدا شدند. مثلا من شروین بزرگ، امین جهان کهن و سایر نفراتی که آقای حسینی جذب کرده اند را در فصل آینده کنار تیم خواهم داشت و از ایشان هم تشکر می کنم و یک عده هم مثل پورمحمد، حسینی، فرامرزی، قنبری و بهروزی از تیم جدا شدند.


دست نشان در مورد سوال بعدی که از او در این خصوص پرسیدیم که آیا به مدیران مس قول صعود به لیگ برتر را داده یا خیر، بیان کرد: من هیچ وقت به هیچ مدیری قول صعود نمی دهم. فوتبال با تلاش، همت و حمایت است که نتیجه می دهد و باید همه مسئولین دست به دست هم بدهند تا بتوانیم شرایط صعود را فراهم کنیم. من به تنهایی نمی توانم اگر حمایتی نباشد. هیچ قولی بابت صعود بدهم ولی تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار می گیریم.


سرمربی مس کرمان در مورد شرایط ورزشگاه مسی ها که چند سالی است در دست احداث قرار دارد و اینکه آیا او می تواند در این فصل از این ورزشگاه استفاده کند یا خیر، توضیح داد: نه متاسفانه این ورزشگاه مشکلاتی دارد و به سادگی این مشکلات قابل حل نیست. ولی خب خوشبختانه ورزشگاه اصلی در حال ترمیم است.

دیدگاه‌ها