کد خبر : 1538362 | 23 تیر 1397 ساعت 16:00 | 54.1K بازدید | 0 دیدگاه

مائوریتسیو ساری

مانع بزرگ در راه انتقال هازارد و کورتوا به رئال

در یکی دو هفته اخیر برخی رسانه های معتبر اسپانیایی از قطعی بودن انتقال کورتوا به رئال و نیز پیوستن احتمالی هازارد به این باشگاه نوشته بودند.

مانع بزرگ در راه انتقال هازارد و کورتوا به رئال

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود که کورتوا با 35 میلیون یورو به رئال ملحق خواهد شد و اینکه کهکشانی ها پیشنهادی 150 میلیون پوندی نیز برای هازارد آماده کرده اند اما پس از قطعی شدن حضور ساری روی نیمکت مربیگری چلسی، به نظر می رسد که انتقال کورتوا و هازارد به رئال با مشکل مواجه شود.

 

 

1319737

 

 

هر دو بازیکن با آنتونیو کونته(مربی قبلی چلسی) مشکلاتی اساسی داشتند اما با ساری و سبک فوتبال تهاجمی اش، داستان متفاوت خواهد بود. ساری در طول دوران حضورش در ناپولی، نه تنها رکورد امتیازگیری تاریخ این باشگاه را هر سال جا به جا کرد که همه فوتبال دوستان را شیفته بازی های تیمش کرده بود.

 

ناپولی ساری، جذاب و دلپذیر بازی می کرد و با سیستم 3-3-4، همواره بوی گل می داد. ساری احتمالا همین سیستم و سبک بازی را به چلسی نیز منتقل خواهد کرد و احتمالا از این پس، چلسی را تیمی تهاجمی تر از همیشه خواهیم دید. این می تواند عامل مهمی برای به خصوص هازارد باشد که همچنان در چلسی به فوتبال خود ادامه دهد و قید پیشنهاد رئال مادرید را بزند.

او چندی پیش گفت که تا مشخص شدن وضعیت نیمکت مربیگری چلسی، تصمیمی در مورد آینده نخواهد گرفت.

 

 

 

دیدگاه‌ها