کد خبر : 1538422 | 23 تیر 1397 ساعت 19:18 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: به خاطر دالیچ به فینال جام جهانی رسیدیم

لوکا مودریچ، ستاره تیم ملی کراسی به تمجید از تاثیر زلاتکو دالیچ مربی موفق این تیم پرداخت.

مودریچ: به خاطر دالیچ به فینال جام جهانی رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله مقدماتی شرایط به قدری برای کرواسی اسفناک بود که آنها در آستانه حذف قرار داشتند اما با انتصاب دالیچ، شرایط تغییر یافت و حالا آنها برای اولین بار به فینال جام جهانی راه یافته اند.

 

مودریچ گفت: "توپ طلا؟ من تنها روی بازی های تیم ملی کرواسی تمرکز کرده ام و همیشه این صحبت ها را نادیده می گیرم. اینکه می گویند من لایق توپ طلا هستم خوشحالم می کند اما در ابتدا موفقیت تیم برایم اهمیت دارد.

 

1319879

 

حتی زمانی که هیچ کس به من اعتقاد نداشت من خودم را قبول داشته و همیشه اعتقاد داشتم که می توانم به جایی که امروز هستم برسم و از خداوند سپاسگزارم که این اتفاق رخ داد. برای فوتبال بازی کردن حتما نباید جثه بزرگ و اندامی غول پیکر داشته باشید. من از شرایطی که دارم رضایت داشته و هیچگاه به این صحبت ها اهمیتی ندادم و تنها این حرف ها باعث افزایش انگیزه من شد.

 

با سختی های زندگی موفق شدم خوب کنار بیایم و معتقدم مهم ترین موضوع این است که هرگز تسلیم شرایط نشوید و در این شرایط دیگر مهم نیست چه مسیری سر راه شما قرار می گیرد. فراز و فرود در زندگی بسیار وجود دارد اما شما باید به خودتان اعتماد و اعتقاد داشته باشید. مبارزه برای رویاها و موفقیت ها؛ این نکته است که همیشه من را به سمت جلو هدایت کرده است.

 

حضور زلاتکو دالیچ در رسیدن به فینال جام جهانی تاثیر زیادی داشت زیرا در مرحله مقدماتی تردیدهای فراوانی که در مورد ما وجود داشت او از ما خواست اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم زیرا علیرغم این انتقادات بازیکنان بزرگی در ترکیب کرواسی وجود دارند.

 

بعد از آن ما برابر اوکراین و یونان نتایج خوبی گرفتیم که این اتفاقات به دلیل حضور دالیچ بود. صداقت، نگرش و رویکرد او به همه بازیکنان صفات مورد علاقه من از رفتار دالیچ است و او هم به عنوان یک مربی و هم یک انسان خودش را ثابت کرده است."

دیدگاه‌ها