کد خبر : 1538433 | 23 تیر 1397 ساعت 20:05 | 95K بازدید | 0 دیدگاه

مانور سرعت و اقتدار ایرانی‌ها در رده‌بندی (عکس)

تیم داوری ایرانی بازی رده بندی جام جهانی سرعت بالای خود را در آخرین تجربه قضاوت در این رقابت ها به نمایش گذاشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رده بندی جام جهانی 2018 روسیه در شهر سن پترزبورگ بین تیم های بلژیک و انگلیس در حال برگزاری است.

 

تیم داوری این بازی متشکل از علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و رضا سخندان از ایران است. داوران ایرانی که در قضاوت های قبلی شان عملکرد خوب و تحسین برانگیزی داشتند و حتی جزو کاندیداهای نهایی حضور در بازی فینال به شمار می رفتند، سرانجام برای بازی تعیین کننده تیم سوم جام انتخاب شدند و تا به اینجا هم قضاوتی ایده آل بین دو تیم اروپایی داشته اند.

 

در این دیدار قاب های جالب توجهی از فغانی و کمک هایش ثبت شده که سرعت این داوران ایرانی را به شکل زیبایی نشان می دهد.این در حالی است که در اولین قضاوت داوران ایران در این جام، که بازی آلمان و مکزیک بود، سرعت بالای فغانی در صحنه به ثمر رسیدن گل مکزیک توجه رسانه های خارجی را جلب کرده بود و از همان زمان همه متوجه شدند تیم داوری ایران از داوران سرعتی و البته دقیق و مقتدری تشکیل شده است.

 

همچنین اقتدار علیرضا فغانی هم در بازی های امسال و در تقابل با ستاره هایی مثل تونی کروس، مسی و نیمار فوق العاده بوده است. اتفاقی که در بازی امروز هم تکرار شده و این داور ارزنده ایرانی کاملا مسلط به جریان بازی، آخرین تجربه قضاوت خود در جام جهانی را سپری می کند.

 

 

 

 

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها