کد خبر : 1538434 | 23 تیر 1397 ساعت 20:12 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: این فرانسه با یورو 2016 متفاوت است

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه از تفاوت های فینال فردا با فینال یورو 2016 سخن گفت.

دشان: این فرانسه با یورو 2016 متفاوت است


به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان 2 سال قبل در آستانه فتح یورو 2016 روی نیمکت فرانسه بود اما پرتغال در پاریس مانع آنها شد و حالا تیم ملی فرانسه امیدوار است بعد از 20 سال دوباره فاتح جام جهانی شود.

 

دیدیه دشان گفت: "تا همین حالا نیز بازی های لذت بخش و بزرگی را تجربه کرده ایم. برای یک بازیکن حرفه ای هیچ اتفاقی زیباتر از حضور در فینال جام جهانی نیست.

 

1319822

 

ما اطمینان داریم که در بهترین شرایط ممکن تیم ملی فرانسه آماده این دیدار شده است. سه واژه مهم عبارتند از: آرامش، اعتماد به نفس و تمرکز. این سه کلمه ترکیب خوبی برای آماده سازی در بهترین حالت برای بازی فردا خواهد بود.

 

تیم امروز با 2 سال پیش در فینال یورو متفاوت بوده و 14 بازیکن جدید وارد لیست شده اند. بازیکنانم می دانند چه رقابت های بزرگی در روسیه در حال برگزاری است و حتی اگر تعداد بازیکنان باتجربه کمتر شده، کیفیت تیمی افزایش یافته است.

 

در همه دیدارها با تیم هایی باتجربه بازی کردیم و این موضوع منطقی بود زیرا فرانسه تیمی جوان است و تنها 9 بازیکن تجاربی اینگونه داشته اند. فردا اتفاقات متفاوت برای رقم زدن وجود دارد و ما می دانیم فینال فردا با 2 سال پیش 2 رویداد جدا از هم هستند.

 

همه بازیکنان متقاعد شده اند که بازی فردا مهم ترین مسابقه سال است و در نهایت این نتایج هستند که کارنامه را مشخص می کنند. سرمربی تیم ملی کرواسی نیز تاکید کرد که آنها حداکثر ممکن آرامش خود را حفظ کرده اند اما در جریان بازی اتفاقاتی خارج از دایره منطق هم رقم خواهد خورد.

 

1319877

 

ما 2 سال قبل نیز حضور در فینال را تجربه کردیم که البته اتفاقات خوب پیش نرفت اما اگر ما فردا پیروز شویم دیگر کسی از تکرار اتفاقات صحبت نخواهد کرد. ما برای این بازی خودمان را بهتر از همیشه آماده کرده ایم و بخشی از موضوع نیز به آنالیز حریف باز می گردد که توسط تصاویر ویدئویی انجام شده است.

 

در سال 1998 کاپیتان بودم و فردا مربی فرانسه هستم. هنگامی که شما بازیکن یک تیم هستید، به مثابه یک بازیگر عمل می کنید و این تفاوت بزرگ بین این 2 نقش است. وقتی مربی هستید موفقیت شما به عملکرد بازیکنان بستگی دارد و این بازی متعلق به بازیکنان بوده و موفقیت من با آنها ارتباط دارد. وقتی بازیکن باشد باید از نظر فیزیکی آماده باشید اما مربیگری بیشتر به شرایط روحی و ذهنی بستگی دارد."

دیدگاه‌ها