کد خبر : 1538443 | 23 تیر 1397 ساعت 20:36 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوریس: فینال مهم ترین بازی عمر ماست

هوگو لوریس، دروازه بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از فینال برابر کرواسی حاضر شد.

لوریس: فینال مهم ترین بازی عمر ماست


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه فردا در دیدار فینال به مصاف کرواسی خواهد رفت و لوریس و همبازیانش این فرضت را دارند تا به دومین قهرمانی تاریخ فوتبال این کشور در جام جهانی دست یابند.

 

1319830

 

هوگو لوریس گفت: "همه ما می دانیم که دیدار فینال یک مسابقه ویژه است و اگرچه ما می دانیم همه روی این دیدار زوم کرده اند اما مهم این است که ما بتوانیم تمرکز خود را حفظ کنیم. در هر دیدار ما به چالش های پیش رو پاسخ داده ایم اما فردا چالش بزرگ تری پیش روی ماست زیرا کرواسی کیفیت بالایی دارد اما ما باید لبخند بر لب داشته باشیم زیرا این موضوع برای مقابله با رقیب به شما انرژی بیشتری خواهد داد.

 

گروه بازیکنان فرانسه از ابتدای مسابقات به خوبی کنار همدیگر قرار داشته و هماهنگی و ترکیب خوبی در بین بازیکنان وجود دارد و من امیدوارم یک بار دیگر این موضوع راهنمای ما در مسیر باشد.

 

بازیکنان تیم ملی فرانسه از ابتدای مسابقات آرامش خود را حفظ کرده اند و من واقعا نمی دانم آیا ما از شرایط آگاه هستیم یا خیر اما شاید اینگونه بهتر باشد. باید از هر لحظه لذت ببرم زیرا این سومین جام جهانی من بوده و از اهمیت حضور در این رقابت ها به خوبی آگاهم.

 

تلاش ما به پایان رساندن جام در بالاترین رتبه ممکن است و ما به خطر کیفیتمان به فینال رسیده ایم. اگرچه این مهم ترین دیدار عمر ورزشی ماست اما نباید با فکر کردن به آن انرژی خود را از دست بدهیم.

 

1317758

 

در یورو 2016 بازی کردن در فینال برای همه ما اتفاق جدیدی بود و ما پیش از آن بازی با برتری با غلبه بر آلمان لحظاتی جادویی را تجربه کرده بودیم اما همانگونه که پوگبا گفت ما تلاش زیادی کردیم تا به اینجا برسیم و می دانیم که از کجا آمده ایم. ما می خواستیم فرصت برای حضور در فینال را به دست آوریم و با این ذهنیت برابر بلژیک بازی کردیم.

 

کرواسی در طول مسابقات ارزش بالای خود را نشان داده و در 3 بازی قبلی بعد از 90 دقیقه به پیروزی رسیده که نشان می دهد این تیم صفت ویژه ای دارد. کرواسی تیم با بازیکنان بااستعداد و از نظر تیمی قدرتمند بوده که مورد احترام من است."

دیدگاه‌ها