کد خبر : 1538459 | 23 تیر 1397 ساعت 21:28 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

بالاخره مدال به بلژیک رسید (عکس)

شیاطین سرخ نخستین عنوان مهم خود در تاریخ جام جهانی را امروز به دست آوردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک در ۱۲ دوره جام جهانی تا قبل از رقابت‌های ۲۰۱۸ روسیه نتوانسته بود به مرحله فینال برسد و تنها در سال ۱۹۸۶ بعد از باخت به آرژانتین در بازی نیمه نهایی و شکست در دیدار رده بندی برابر فرانسه، رتبه چهارم را به دست آورد ولی شیاطین سرخ این بار امیدوار بودند بتوانند با بهره‌مندی از ستاره‌های همچون ادن هازارد، کوین دی بروین، تیبو کورتوا و ... افتخارآفرین شوند که این اتفاق برای آنها رخ داد.

شاگردان روبرتو ماریتنز هر سه مسابقه مرحله گروهی جام جهانی برابر پاناما، تونس و انگلیس را با برتری پشت سر گذاشتند و بعد از آن هم با نمایشی سراسر هجومی و عالی از سد ژاپن و برزیل، پُر افتخارترین تیم جام جهانی عبور کردند تا نشان دهند شایستگی کسب افتخار و حتی قهرمانی را هم دارند که در نهایت فقط یک برنز حاصل کار آنها در این رقابت‌ها بود.

 

بازیکنان بلژیک امروز برای جبران باخت نیمه نهایی برابر فرانسه، به مصاف انگلیس رفتند و موفق شدند با نمایشی هجومی و بازی بهتر نسبت به شاگردان ساوت‌گیت، به کمترین حق خود در جام جهانی ۲۰۱۸ دست پیدا کنند و با پیروزی ۲ بر صفر، برای نخستین بار به یک عنوان مهم و مدال در این تورنمنت برسند.

 

بلژیکی‌ها بعد از برد خاطره انگیز برابر برزیل در مرحله یک چهارم نهایی، رویای صعود به فینال و بالا بردن جام در سر داشتند ولی مدال برنزی هم که به آنها رسید، بازیکنان این تیم را در پایان کارشان در جام جهانی با خوشحالی مقابل دوربین‌ها فرستاد.

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه- سن پترزبورگ

دیدگاه‌ها