کد خبر : 1538489 | 23 تیر 1397 ساعت 23:16 | 70.7K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز علاقه دوباره هازارد برای رفتن به رئال

ادن هازارد، ستاره تیم ملی بلژیک، تایید کرد که مایل است در این تابستان به رئال مادرید برود.

ابراز علاقه دوباره هازارد برای رفتن به رئال

به گزارش "ورزش سه"، هازارد در رقابت های جام جهانی 2018 نمایش های بسیار خوبی داشت و یکی از کاندیداهای عنوان بهترین بازیکن جام است.

او امروز با گلزنی مقابل انگلیس، کمک کرد تا شیاطین سرخ با پیروزی 2-0، عنوان سومی جام جهانی را به دست بیاورند. هازارد که پیش از این بارها از علاقه اش برای رفتن به رئال مادرید گفته، پس از این دیدار، در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد آینده اش، گفت:" بعد از شش سال فوق العاده در چلسی، شاید زمان تجربه یک اتفاق جدید باشد. مطمئنا، بعد از جام جهانی، می توانم تصمیم بگیرم که بمانم یا بروم اما چلسی است که تصمیم نهایی را می گیرد. شما می دانید مقصد مورد علاقه من کجاست."

 

1319406

 

هازارد همچنین معتقد است که با توجه به بازی هایی که در جام جهانی انجام داد، شایسته عنوان بهترین بازیکن رقابت هاست.

"  شایستگی اش را دارم. شاید کمی مبالغه آمیز باشد که بگویم شایسته دریافت این عنوان هستم اما بله، فکر می کنم با بازی هایی که انجام دادم، شایستگی اش را دارم.

بازیکنان دیگری هم در جام جهانی بودند؛ بازیکنانی که بعضی از آنها فردا در فینال بازی می کنند؛ بنابراین کسب این عنوان برایم واقعا مهم نیست. اگر به عنوان برسم، خیلی خوشحال می شوم اما اگر به آن نرسم، برای جام جهانی ای که در آن بازی کردم، خوشحال خواهم بود."

دیدگاه‌ها